Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna.... Skulle det stå!Ligge for seg selv!! Hun våkner med en gang vi legger henne ned.. Er dette normalt? Det er så fryktelig slitsomt og hemmende! Får jo omtrent ikke spist/stelt meg:-/
Sent from my iPhone using BV Forum
Da skal jeg prøve det! Snuppa her vil ikke ha smokk heller, så hun bruker puppen som smokk, og hun vil ikke sove alene, så det hele har endt opp med at hun ligger imellom oss... Noe jeg ikke ønsker, men må pga søvn.... Uff så slitsomt dette egentlig er Godt man glemmer fort;-)Jeg har hatt noen dager med det samme nå.
Hun har holdt det gående et par netter også. Selv om hun er god og mett, normal fordøyelse osv. Veldig frustrerende.
Det som jeg har funnet ut at funker bra her er å synge henne i søvn. Så jeg har kjøpt tre sangbøker, og når jeg legger henne ned synger jeg for henne og stryker henne i ansiktet til hun sovner...
Hun blir veldig rolig og harmonisk av det hvertfall...
Pappaen har også forsøkt, men uten hell.
Tror hun er mest komfortabel med min forferdelige sangstemme for øyeblikket...
Stakkars lille.....
Må få en oppdatering om noen dager daDa skal jeg prøve det! Snuppa her vil ikke ha smokk heller, så hun bruker puppen som smokk, og hun vil ikke sove alene, så det hele har endt opp med at hun ligger imellom oss... Noe jeg ikke ønsker, men må pga søvn.... Uff så slitsomt dette egentlig er Godt man glemmer fort;-)
Ja, min gjør det samme... Om jeg har henne oppi babynesten mellom oss, sovner hun ikke. Men om hun får ligge tett inntil sovner hun med en gang;-)Snuppa her hadde også noen dager med nærhetsbehov, der vi ikke får lagt henne fra oss uten at hun våkner. Heldigvis er det samme om det er meg, pappaen eller pappaens tante som holder henne, så vi fikk avlastet hverandre.
Om natten sover hun i senga vår hun uten å være oppå oss, men vil gjerne ligge klint inntil oss til hun sovner. Og flytter jeg henne bort fra meg for å få bedre plass, åler hun seg bort til meg (5 uker, og kryper på en måte alt), for hu VIL visst ligge under meg når jeg sover... hehe
Les det nye innlegget mitt.. Kanskje dette er svaret på det også?Dette bør du egentlig bare nyte tenker jeg, så får du bare være udusjet og ustelt en stund. La mannen din lage matpakker til deg slik at du har mat når du er alene med henne. Hun trenger deg nå, og er vant med å være inntil deg 24/7, og hun klarer ikke å gi slipp. Om en stund har det gått seg til. Forstår at du blir sliten alså, men prøv å nyt. Kos med henne i fulle drag! Hun kommer til å bli en rolig baby om hun får det som hun vil nå i starten. Hun blir IKKE bortskjemt nå i barseltiden, nå skal hun bli vant med det nye livet på utsiden. For noen babyer tar det bare litt lengre tid. Lykke til!