Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på du er ferdig i løpet av dagenHei! Akkurat fått første modningspille og må ligge stille i 2 timer Har fått en kjempe hyggelig jordmor og håper dette går like fort som med storesøster. Fikk hun samme dag med 1 modningspille Nå grugleder jeg meg til rier dere! Hehe
Satser på at 9. Juli er din dato da! Lykke til!Hei! Akkurat fått første modningspille og må ligge stille i 2 timer Har fått en kjempe hyggelig jordmor og håper dette går like fort som med storesøster. Fikk hun samme dag med 1 modningspille Nå grugleder jeg meg til rier dere! Hehe
Sender deg bøtter med fødestøv ❤Æsj, ble ikke noe 9 juli baby
Hadde rier med 3 min mellomrom i 8 timer, men de var ikke sterke nok og legen ville jeg skulle sove og ga meg noe å sove på. Våknet i dag uten vondt og igrunn uthvilt
I dag er det på'n igjen, fått modningspille fordi det fortsatt ikke er helt modent nok til å ta vannet. Satser på at ved neste legesjekk kan hun ta vannet Det her er kjedelig altså! I tillegg så er det mye å gjøre her i dag for alle andre har bestemt seg for å føde Send meg noe fødestøv dere!