Frøkna17

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan er det med deg? Ser du er på overtid nesten 10 dager, får du snart litt hjelp? Eller holder du ut?

Tenker på deg! Lykke til!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hei så hyggelig :) jeg sitter på stranda og nyter min siste dag som høygravid 1 barnsmor! Blir satt i gang i morgen tidlig, 11 dager på overtid i morgen så det er jo siste frist på en måte. Håper jeg får sove i natt og at babyen kommer fort i morgen :)

Hei så hyggelig :) jeg sitter på stranda og nyter min siste dag som høygravid 1 barnsmor! Blir satt i gang i morgen tidlig, 11 dager på overtid i morgen så det er jo siste frist på en måte. Håper jeg får sove i natt og at babyen kommer fort i morgen :)

Spennende. ... Lykke til:)

venter en prins 6juli

Lykke til. :)

Så godt å høre at du nyter den siste dagen! Ønsker deg lykke til med igangsetting i morgen, Veldig spennende!

Masse lykke til :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Skulle akkurat til å etterlyse deg jeg også.
Masse lykke til i morgen ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

lykke til :)

Tusen takk dere! Gleder meg til å våkne i morgen å komme igang ;) Håper det er få som føder i morgen så jeg får kommet inn tidlig :D

Tusen takk dere! Gleder meg til å våkne i morgen å komme igang ;) Håper det er få som føder i morgen så jeg får kommet inn tidlig :D

Krysser fingrene for deg!

Back
Topp