frøkenmor!!

megga.... gleder meg til jeg fåt legetime.... hva gjør de første gang??

Sjekker urinprøve som du må ha med. Sånn at det blir bekreftet at du faktisk er gravid. Så sjekker de blodtrykk, tar blodprøver, du blir veid, får et helsekort for gravide og så tar legen en gynekologisk undersøkelse for å kjenne på livmor..
[:)]

Og så stakk jeg bort til jormora med papirer og sånn, og fikk time der..[:)]
Skal zz være med på første kontroll eller?

må bli veid også altså.... hehe....slipper vel ikke unna den nei.... filler`n as... hehe.....
ringer etterså jeg..[&:]

Man kan vel faktisk nekte å bli veid også har jeg forstått, men det er nå greit da at de følger med.. bare du, lege, jordmor og zz som ser på det likevel..

[:o] det får gå da...arg az.. hihi....
vi skal forresten hjem på middag i kveld,, det blir litt gøy, for vi ska vente med og fortelle dette til etter første legetime.....

he he late som ingen ting da ja..

Men du den terminen du ha regnet deg fram til, kan jo ikke stemme!! Du kan ikke være bare litt over en uke på vei..

Er nok som du sa i stad, at du kanskje var gravid på nyttårsaften, men at du testet for tidlig til at det ga noe utslag på testen..

jeg må prøve og få time på en fredag da i såfall så zz får være med....
fader at han må jobbe i by`n as...
men han sa i går at de blir komp. eller noe så kom han hjem...

godt og vite det da.....

Skjønner at det er trått at han må jobbe i byen nå ja.. Nå du trenger han liksom..

Hmm blir spennende å se hvordan de regner ut terminen din da, siden syklusen din har vært så ustabli..

Har hun i kantina sagt noe enda da?? he he. Hun lurer nok fælt på hvorfor du ikke røyker nå ja..[:D]

kanskje.... jeg veit jo ikke sikkert når jeg skal regne ifra.....

Oi, hvordan kan du ha testet positivt etter bare 1 uke og noen dager???

ORIGINAL: frøkenmor

ettersom jeg ikke er sikker på hvor langt jeg er på vei så skreiv jeg rundt den 10. tror det må være rundt her.....

vis du leser litt oppover, så ser du at jeg har skrivd at jeg ikke er sikker på når så jeg har bare sett en dato også får jeg justere den etter hva legen sier når den tiden kommer.

det stiller da vel ingen rolle hvilken dato som står der nå... jeg må da forandre den uansett om litt så gidder da ikke det nå....

Velkommen hit[:D]

Back
Topp