Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hi hi gud så glad jeg er på deres vegne nå!! [:D]
og når det gjelder spørsmål.. da har du kommet til riktig sted.. Her kan man spørre om det meste.. [:)]
[&:] ja det er kjempe bra.....jeg tror liksom ikke helt på dette enda..... det virker så uvirkelig at vi endelig har fått det til.. nå er det bare og håpe på at alt går bra....
jeg kommer nok til og mase på deg litt om det er noe jeg lurer på frue...hihi
Ja det må du gjøre!! [:D] Som du vet har jo jeg blitt ekspert i alle slags svangerskapssykdommer omtrent.. he he. Stiftet bekjentskap med de fleste iallefall [:(]
Håper dere får gutt, så kan ungene våres bli kjærester [:D]
Også må du få deg sånn ticker da mor, så alle ser hvor langt du er på vei!! [:)]
stor sjanse for at det blir gutt... i slekta til R er det bare gutter... hehe... så da kan nurke og Linnea bli kjærester...[;)] hvordan får jeg sånn ticter da mor?
Søster T er jo også på guttestatistikken.. he he.. [:)]
Det er flere forskjellige sider med tickere.. Du kan bare trykke på en ticker som en annen har, så kommer du til den siden hvor du lager de.. Kan hjelpe deg med det jeg vet du [:)]
Ganske kjekt, for da ser man hvor langt man har igjen.. Også ser andre hvor langt du er på vei [:)]
ja men vi er bare jenter da.... hehe.... vi får vel bare vente og se..... fint om du kunne hjelpe meg....[:D] hvordan går det med deg ellers da? fortsatt alle plager..??
Går greit, men er så lei vet du.. Sover så dårlig om natta. Og nå sitter jeg å venter på at posten skal komme med nye tepper vi har bestillt til stua! Og han kommer jo aldri.. Grr...
ha ha sorry.. jeg tenkte litt feil.. som vanlig.. hmm..
Jeg har blitt så surrete og glemsk om dagen at det er helt skummelt!!
Og det er ganske krise, for du vet jo hva slags ordensmenneske jeg er.. [8|]
Om du klikker på tickeren min (eller noen andre sin) kommer du inn på den sida der du kan lage de. Der står det forklart hvordan du gjør det
Når du har laget ferdig tickeren din kommer det opp tre bokser med masse tekst i,
kopier (marker teksten og høyreklikk, velg kopier) den midterste dersom du er på Lillypie.com
(om du er på en av de andre sidene kopierer du den øverste boksen)
Du skal alltid kopiereen av de som begynner på [url]
-så går du tilbake til forumet på babyverden og klikker på "min profil" øverst til høyre.
-når du kommer dit limer du teksten inn på "Signatur" og klikker -vis signatur-
-klikk på oppdater nederst på siden,
og så kan du gå tilbake og teste ting og tang på testforumet om du vil.
DA skal tickeren fungere..
Hi hi virker det sånn?? Joda.
Vi er venninner og kollegaer..
Har visst de har prøvd å bli gravide en stund, og plutselig dukket hun opp her i dag.. testet positivt i går!! [:D]