Frøken Lillan

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Kjære snille søte Frøken Lillan[:D]

Jeg har vurdert lenge på om jeg skal spørre, men det verste som kan skje er jo at du sier nei[;)]

Du skjønner, jeg prøver meg på dette photoscape greiene da. Også har jeg et bilde, men så skal jeg ha tekst på det. Og jeg får bare valgt størrelse 100, men det er så lite[&:] Kan du være så snill å hjelpe meg og få teksten større?
Også syns jeg foten ble så lys. Er det mulig å få den litt mørkere? Har valgt sepia eller hva det heter og det vil jeg gjerne ha. Bare at foten ble alt for lys pga blitzen.

Har du lyst og tid til å hjelpe?[:)] Det er fullt lovlig å si nei altså!

Legger ihvertfall ved bildet jeg:
Nei, det gjorde jeg visst ikke for på imageshack får jeg at det er too big to upload[&:] Aldri fått før..
Kanskje jeg kan få sende det til deg på mail eller facebook?

dytter litt jeg å [:)]

teksten kan du redigere ved å "dra" den ut ved å bruke musepila i hjørnene på teksten :) men det andre du lurte på veit jeg ikke åssen du gjør.

+ at når bildet er for stort på imageshack så er det fordi at når du tar bilder me høy megapixler med kameraet så blir bilde større enn 5 Mb og grensa for hva du kan laste opp på imageshack er 5 Mb så da må du sette ned megapixlene på kameraet!(kan holde å bare sette ned 1 hakk)!

også trur jeg at jeg fant ut det siste du lurte på å : gå inn på den knappen som heter fargeglød..der kan du markere et område og da blir det lysere/mørkere alt etter som du stiller på de skalaene..

ORIGINAL: yahoo83

teksten kan du redigere ved å "dra" den ut ved å bruke musepila i hjørnene på teksten :) men det andre du lurte på veit jeg ikke åssen du gjør.

+ at når bildet er for stort på imageshack så er det fordi at når du tar bilder me høy megapixler med kameraet så blir bilde større enn 5 Mb og grensa for hva du kan laste opp på imageshack er 5 Mb så da må du sette ned megapixlene på kameraet!(kan holde å bare sette ned 1 hakk)!

også trur jeg at jeg fant ut det siste du lurte på å : gå inn på den knappen som heter fargeglød..der kan du markere et område og da blir det lysere/mørkere alt etter som du stiller på de skalaene..

Tusen takk![:D] Da skal jeg prøve det! Supert at noen har peiling altså![:)]
Syns det var så rart jeg ikke fikk lastet opp på imageshack, for jeg har alltid fått det før.. La ut et annet bilde her i stad tatt med samme kamera[&:] Men da skal jeg ha på mindre megapixler

ORIGINAL: yahoo83

Jeg fikk teksten større
Men det ble fortsatt litt lyst dessverre. Men det er brukbart!
Tusen takk[:D]

Back
Topp