Frøken bekymret for alt!

MyFirst<3

Betatt av forumet
Har de siste dagene hatt litt ekstra vondt i magen..(både smerter og nødt på do vondt). Og idag hadde jeg rosa utflod. Som med alt annet googlet jeg det. Det står at det er normalt tidlig i svangerskapet (uke5-8), men er nå i uke 18!
Skal på OUL om en uke, men kommer til å være bekymret frem til da!
Noen som har hatt noe lignende?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke hatt akkurat sånn, men i første svangerskap hadde jeg noen småblødninger i første trimester, og så igjen ganske sent, rundt uke 33-34 tror jeg. Ringte jordmor ganske umiddelbart den siste gangen, og fikk komme for en sjekk. Det er ikke sikkert det er noe grunn til bekymring, men jeg ville nok kontaktet lege/jordmor for å få avkreftet at noe er galt. Så slipper du å bekymre deg unødig:)

Sent from my iPad using BV Forum

Alt er nok bra! Men man skal alltid kontakte lege/føden ved blødninger, så ville gjort det om jeg var deg.
Lykke til

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Jeg hadde også bittelitt lyselyserosa utflod på mandag. Det var altså tilfeldig at det var vått da jeg var på do. Da så jeg det, men senere når det var tørt, så så man ikke at det ar rosa. Har ikke kommet noe etterpå.
Jeg skal på OUL på mandag, så jeg venter til da. Har kjent masse spark etterpå, på utsiden også.
Har det fortsatt, så ville jeg ringt til føden og hørt.

Har ikke hatt noen blødning i ettertid og har kjent bevegelse i magen. har som sagt OUL på onsdag, så satser på å vente til da:) krysser alt jeg har for at alt er som det skal

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp