Jeg er frøken anti jul og jeg legger ikke skjul på at jeg ikke liker det jeg ser omkring meg
Over alt hvor jeg enn ser er det jul alt og jeg ber;
Det er alt for tidlig julen som seg brer
Men jeg vil ikke høre om jul før julen er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!!
Jeg er frøken Anti Jul og jeg legger ikke skjul på at jeg hater denne julekarusellen
For julen kommer først på julekvelden!!
Julejuggel over alt, julepepper, julesalt, julepiff og julepaff hvor skal det ende?
Julen har for lengst sagt av si jeg ber og langt i fra
Det er alt for tidlig julen som jeg sa
Nei, jeg vil ikke høre om jul før julen er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!
Jeg er frøken Anti Jul og jeg legger ikke skjul på at jeg hater denne julekarusellen
Jeg er frøken Anti Jul og jeg legger ikke skjul på at mye må bli meget anderledes
Ikke bruk opp julen, da!! Vent til jul så blir det bra.
Ellers tror jeg nesten at jeg drar herfra.
For jeg vil ikke høre om julen før den er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!
JA!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
(for julen kommer først når jeg er ferdig med eksamen!![;)])
Over alt hvor jeg enn ser er det jul alt og jeg ber;
Det er alt for tidlig julen som seg brer
Men jeg vil ikke høre om jul før julen er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!!
Julejuggel over alt, julepepper, julesalt, julepiff og julepaff hvor skal det ende?
Julen har for lengst sagt av si jeg ber og langt i fra
Det er alt for tidlig julen som jeg sa
Nei, jeg vil ikke høre om jul før julen er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!
Jeg er frøken Anti Jul og jeg legger ikke skjul på at mye må bli meget anderledes
Ikke bruk opp julen, da!! Vent til jul så blir det bra.
Ellers tror jeg nesten at jeg drar herfra.
For jeg vil ikke høre om julen før den er der, jeg blir ør og skjør av dette maset her!
JA!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
(for julen kommer først når jeg er ferdig med eksamen!![;)])