frædda

Tutta

Elsker forumet
heisann damer. gjør dere på i dag da??  

her er det fri fredag, deilig. snuppa er i bhg, hadde litt lyst å holde henne hjemme, men hun har stort sett alltid fri og i dag skulle de i hallen og leke pluss at jeg har hundre ting jeg må ordne.. skal ha 2 dgr ferie neste uke, så samvittigheten min er litt bedre. skal hente henne tidlig. jeg derimot, rydder...phuu.. vi har ett soverom som har vært litt bod/rot/ oppbevaringsrom, det er tømt, dvs over alt alle andre steder... skal bli vårt nye soverom.. så nå har jeg kasta en del ting, myyyye sengetøy. og litt gardiner.. fiksa litt så det ser ok med møbler, kommoder osv..oppe på rommene. skal nå straks lage en vaske bøtte og hvertfall vaske 2 etg..får se hva mer jeg rekker. blir sein middag på meg og sambo i kveld, kosekose[:)] 

ha en fin fredag jenter...[:)]

Jeg er hjemme med snuppa i dag. Hun har hostet og skreket i hele natt pga vond hals.

god bedring til den lille, carpus[:)]

I dag kom Sondre seg i bhg for første gang denne uka, vært hjemme med øyekatarr og vært kjempeforkjølt... Jeg har fri i dag, og masse å gjøre! Må jo forberede helgas bursdagsfeiring, for i morra blir gullungen 2 ÅR!!! [:D][:D][:D] Har bakt 2 sjokoladekaker + muffins, så må jeg vel få lagd ei ostekake. Tenker det blir alt for mye, svigermor skal lage bløtkake og så skal vi ha pølse til barnebursdagen... Nå er jeg veldig spent på om jeg får til å pynte den ene sjokoladekaka, har lagd smørkrem som jeg skal blande med konditorfarge og bruke sånn sprøyte å pynte med... Har aldri gjort dette før!! Håper det ikke blir helt fiasko, må vel ta en testrunde først...
Så må her jo ryddes, vaskes og pyntes litt da, så jeg skal nok få dagen til å gå [:)]

God bedring til dere med syke barn, og goooood helg til alle!! [:D]

God helg til alle damer og unger! [:)]

Har hatt ei sinna jente i dag! huff illsint i natt og store deler av formiddagen.. mistenker at hun har vondt pga tenner.. Hun takla ikke at vi tok på hun, kasta seg vekk! håpløs.. og vanskelig å ha m å gjøre... håper det går over fort!!! Sliten av en fridag faktsik..

Har truffet babyverden jenter som bor her i byen på kafe! [:)]var 8 stk[:)] koselig

God bedring til alle syke barn![:)] Ser ut som om det er en del av dem nå på høsten.

Vi har hatt rolig kosedag i dag, noe jeg virkelig trengte etter en litt slitsom uke. Har hatt besøk av en liten lekekamerat, så jeg har fått skravlet med mamman mens to små gutter herjet rundt.[:D] Resten av dagen har vi lekt "ride ranke" og "humpetitten", og sunget de samme sangene om og om og om igjen. Gutten min blir virkelig helt besatt av dagens interesse, og blir ikke lei uansett hvor lenge vi holder på.[8|] I morgen er det sannsynligvis noe nytt som står på programmet, og som han da ikke kan få nok av.

mariak: Gratulerer med morgendagen![:)]

Gratulerer med morradagen Mariak! [:)]

God bedring Fru H![:)]

Nå har vi hatt en heeerlig frædda!! Med biff, fløtegrat champignon, og deilig rødvin til! Gjelder å kose seg og pleie forholdet![:)]

He he god rødvin er godt[:)] Sambo har vunnet mange flasker på golfing i sommer - og dama som handler inn vin til gevinster der er goood på rødvin!! [:)] mmmm

Back
Topp