FRÅTSING

sas

Gift med forumet
Altså, grådig , det er jeg. Nå har jeg gått ca 8 uker med kvalme og diverse plager. liten matlyst og gått ned til 54 kg. Så i dag da, følte jeg meg for første gang ganske så ålreit og SULTEN. Trur dere ikek at jeg spiste opp en HEL Grandiosa da ca klokken 17.30???!!!!![:-][:-][:-][:-]
Sliter noe sinnsykt nå. ER DRIIIIIIITmett fortsatt (ikke kvalm heldigvis) UTROLIG trøtt og magen er STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR. FY FLATE.

Også har jeg helt i meg nesten 3 Liter med brus. Jada. Deilig å nyte maten igjen men det får være måte på assa..Blir tidlig kveld på  meg gitt.

skulle ønske jeg fikk lyst på mat... 14 uker har gått, og enda er kvalmen der. Spydde senest i går kveld. Er møkka lei, vil så gjerne føle meg frisk igjen. Så bare spis dere som orker, ta litt ekstra for meg og

Off, jeg syns så synd på dere!.. Virker ikke noe godt å gå dårlig hele tiden. Har ikke vært plaget me noe sånt. Eller var litt kvalmen en liten persiode, men ikke sånn at d plaget mg ihel. Men har ei vennine som faktisk var dårlig i alle 9 mnd. Hun kastet til og med opp den dagen hun fødet. Stakkars! Krysser fingrene for at det ikke sjer med dere! [:)]

Back
Topp