Fotterapi og kraniemassasje

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Fikk gavekort til bursdagen min i januar på både fotterapi og kraniemassasje. Ringte utover i formiddag og fikk time i dag kl 15 :) Da blei jeg blid i fjeset mitt skal jeg si! :p

Skal bli ordentlig godt å få litt stell av trøtte og hovne bein og massasje i hodet :) Håper babyen synes det er så godt, at han bestemmer seg for å komme ut :)

Aldri tatt fotterapi eller kraniemassasje- så spent på om det er like godt som det høres ut! Noen med erfaring? :)

Hadde daglig massasje i Thailand - aldeles nydelig ! Kjenner jeg blir misunnelig - nyt det :)

Kraniemassasje faktisk. Høres veldig deilig ut :)
Blir vel noe ala det man får hos frisør hvis de tar seg litt ekstra god tid med shampooen.
Frisøren min sa faktisk at det var fullt mulig å komme dit bare for hodebunnsmassasje :)
Fotterapi har jeg ikke prøvd,men har lyst til å prøve en dag snart.
Har fått gavekort på et sånt velværested og der har de et opplegg som heter "barn i magen". Med fot og leggemassasje pluss ansiktsbehandling/massasje. 2 timer faktisk. Koster 1800,men tror det er verdt pengene. Mannen har sagt at han kan betale mellomlegget,siden jeg har gavekort på 500. Må skynde meg nå før jeg ikke har barn i magen mer :p

Kraniemassasje faktisk. Høres veldig deilig ut :)
Blir vel noe ala det man får hos frisør hvis de tar seg litt ekstra god tid med shampooen.
Frisøren min sa faktisk at det var fullt mulig å komme dit bare for hodebunnsmassasje :)
Fotterapi har jeg ikke prøvd,men har lyst til å prøve en dag snart.
Har fått gavekort på et sånt velværested og der har de et opplegg som heter "barn i magen". Med fot og leggemassasje pluss ansiktsbehandling/massasje. 2 timer faktisk. Koster 1800,men tror det er verdt pengene. Mannen har sagt at han kan betale mellomlegget,siden jeg har gavekort på 500. Må skynde meg nå før jeg ikke har barn i magen mer :p

Ja, blei så glad når jeg fikk time altså :) Følte jeg hadde behov for det i dag :)

Da må jeg bare prøve en dag snart.

Fikk først kraniemassasje, det ville da si hodebunn, nakke, skulder og nedover armene. Så må tro eg er fin på håret nå, glimrer av olje :p tror hun holdt på i en time. Svak belysning, avslappende musikk og levende lys. Holdt jo på å sovne!

Så fikk jeg fotterapi. Fotbad, neglestell som klipping, filing og fjerning av neglebånd. Fjernet død hud på heler. Peeling av føtter og legger. Fultighetsmaske på bein og legger. Og tilslutt massasje :)

Gjør gjerne det der igjen og satt igjen med følelsen; hvorfor har jeg ikke gjort dette før!!!

Er verdt pengene :)

Åh, hørtes deilig ut!! Godt du koste deg :)

Det hørtes jo helt himmelst ut!! :-D deilig å unne seg litt sånt nå! Så godt du syns det var verdt det :-)

Fotgreine kan jeg klare meg uten, men kraniemassasje hørtes heeeelt fantastisk ut!!! :O

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har du fobi mot føtter? :P
Neida, har ikke fobi mot føtter, men jeg orker ikke at andre skal ta på mine :P
Gruer meg til rieakupunkturen imorgen fordi jeg vet at en av nålene skal settes på lilletoa :P

Neida, har ikke fobi mot føtter, men jeg orker ikke at andre skal ta på mine :p
Gruer meg til rieakupunkturen imorgen fordi jeg vet at en av nålene skal settes på lilletoa :p

Aha, I see :D Er verdt å bli tatt på beina for rieakupunkturen i morgen :D
Jeg tar "permanente" nåler som jeg går med jeg :D Ikke de lange tynne som du må ligge med en viss tid :P

Aha, I see :D Er verdt å bli tatt på beina for rieakupunkturen i morgen :D
Jeg tar "permanente" nåler som jeg går med jeg :D Ikke de lange tynne som du må ligge med en viss tid :P
Oi, har du de "med deg hjem" :P
Jordmora mi har egentlig slutta å sette akupunktur fordi hun har blitt alene som kommunal jordmor så hu har litt dårlig tid. Men siden jeg hadde så god effekt sist, så skulle hu sette de og så skal jeg ligge med de i lunsjen hennes :P
Hu er ordentlig hardhendt med de nålene, så det røsker skikkelig!

Oi, har du de "med deg hjem" :p
Jordmora mi har egentlig slutta å sette akupunktur fordi hun har blitt alene som kommunal jordmor så hu har litt dårlig tid. Men siden jeg hadde så god effekt sist, så skulle hu sette de og så skal jeg ligge med de i lunsjen hennes :p
Hu er ordentlig hardhendt med de nålene, så det røsker skikkelig!

Ja, har de med hjem :P Måtte jeg dra på smilebåndet :D
Så bra hun tar seg tid til det da, satte det i gang rier sist eller?
Skal røske litt :p

Back
Topp