Fottøy

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hva kjøper dere? Sko/fotposer/tøfler à la Stonz? Kjøper dere sko til de som ikke går/kommer til å gå med det første? Og evt. hvilke type kjøper dere?

Last edited:
Hva er Stonz?:hilarious:
Vi har kjøpt fotposer og et par med sko. Brukte fotposene idag, de var geniale.

Vi har fått fotposer fra reima og nameit, så bruker de foreløpig når hun krabber ute. Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe stonz utover høsten siden jeg syns disse virker bedre.

Har og kjøpt to ulike tøfler (melton og bisgaard) for innebruk siden hun reiser seg og prøver å gå. Tenker og disse kan være greie å bruke ute når vi drar til Mallorca om 1,5 uke, så håper de kommer i posten snart [emoji4]

Vi har fotposer fra reflex, tenkte å kjøpe stonz til vinteren om hun ikke har begynt å gå til hun begynner i barnehagen :)

Har fotposer , sånne mokkasiner med sokk og sko ifra storebrødrene ( selvom di anbefaler nye sko til hvert barn) . Men skoene brukes bare til når vi er ute og han skal stadig reise seg opp. Når han begynner å gå kjøper jeg nok nye :)

Har fotposer fra reima, men har stort sett på sko når vi er ute da han går langs ting når han slippes ned :)

Back
Topp