Fotpleie ...

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei alle jenter :) Lurer på hvordan dere klarer å pleie føtter, farge neglene ol :) Jeg har gjort det akkurat og tror det var siste gangen jeg gjorde det selv. Fikk litt ubehagelig følelser i magen og det var ikke så lett. Magen begynner å stå i veien :) Samme gjelder barbering :) :) :)

Er ikke så tungt med fotpleie enda, men merker det godt når det gjelder barbering. Spesielt nedentil. Litt enklere på leggene og lårene enda da. Samboern har tilbydd seg å ta over barberinga, men jeg vet nå ikke helt ; p

Ellers merker jeg mye til at magen er i veien når jeg gjør dagligdags stell og lek med lillegutt. Får en del press, ubehag osv og må gjøre ting på andre måter / i andre stillinger enn før. Men jeg tilpasser meg godt og får hjelp når det trengs da :)

Jeg har spurt mannen min om hjelp - fikk svar at han ikke kan dette. Men tror neste gang han SKAL gjøre det :) Men sønnen min tok det i sine hender og jeg fikk "help" ;) Han farget både mine, sine, bord og litt rundt :)

Lakket neglene på beina for to uker siden og kjente da det var vanskelig fordi jeg følte magen var i veien.... Hadde tenkt å få stelt di på nytt nå før ferien så blir spennende å prøve....

Lakket neglene på beina for to uker siden og kjente da det var vanskelig fordi jeg følte magen var i veien.... Hadde tenkt å få stelt di på nytt nå før ferien så blir spennende å prøve....

Lykke til :) Jeg gjorde det siste gang i går :) Blir ikke mer på meg - må be en venninne om hjelp :)

Går helt fint å stelle føttene og barbere leggene, men tenkte jeg skulle vokse bikinilinja før ferien og da må nok typen trå til. :-P Ikke lett å fjerne noe man ikke ser selv, haha! Han var litt skeptisk da jeg spurte, men har da sagt at han kan gjøre det, så. ;-) Ellers får han bære det digre speilet vårt inn på badet, så får jeg gi det et forsøk selv.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Back
Topp