Fotpleie

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
I morgen tidlig etter jeg har levert i bhg skal jeg på spa da jeg har bestilt fotpleie med massasje. 100 min med deilig pleie! Dette unner jeg meg og syns jeg fortjener så mye som jeg har vært igjennom med både svangerskap, jobb og mannen. Gleder meg noe sykt. Gjør sjelden noe for meg selv, så skal nyte hvert sekund. Har noen av dere tatt dere tid til å unne dere selv noe godt? Hva har dere gjort/lyst til å gjøre??

Sent from my iPhone using BV Forum

Hørtes deilig ut, kunne tenkt meg å gjøre det selv :)

kunne tenkt meg en tur til fotpleier selv ^^ har faktisk satt av penger til det og alt, bare synd jeg aldri har tid når de har åpent...når L er kommet fra jobb og kan ta ungene, er jo fotpleieklinikkene her rundom stengt :mad:

Det hørtes helt fantastisk ut :) Kos deg masse!! :D Tenkte jeg skulle unne meg en tur til fotpleier selv, men det blir ikke før på nyåret :p

Å det hørtes deilig ut!
Var på gravidmassasje rett før helgen,midt var deilig :)

Åh så deilig!!
Kos deg og nyyt! Det er deg vel undt ♥
Tenkte unne meg en tur i frisørstolen snart ♥

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk, det var herlig! Fikk gratis hofte og ryggmassasje fordi hun syntes så synd på meg fordi jeg slet sånn med bekkenet. Det var utrolig godt. Merker allerede at det er mindre vondt. Skal definivt begynne med gravidmassasje.

Tusen takk, det var herlig! Fikk gratis hofte og ryggmassasje fordi hun syntes så synd på meg fordi jeg slet sånn med bekkenet. Det var utrolig godt. Merker allerede at det er mindre vondt. Skal definivt begynne med gravidmassasje.

Kan jeg spørre hvor du var? Så at du bodde i Oslo.

Jeg unner meg rygg- og nakkemassasje en gang i året :) Dette gjorde jeg også før jeg ble gravid. Bra du koset deg hos fotpleier! Det hørtes himmelsk ut :)

Kan jeg spørre hvor du var? Så at du bodde i Oslo.

Jeg var på Nordstrand, men er jo et stykke unna sentrum. (Orker ikke reise langt), men finnes veldig mye bra i sentrum. Etterhvert vil det nok komme masse juletilbud på diverse behandlinger, så er bare å titte rundt. :)

Åh, kjenner jeg har lyst til å unne meg noe lignende selv. *slitne føtter*

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp