Fotostudio kit

alexine

Elsker forumet
Noen her som har det, og som gi meg noen gode råd? Jeg har så lyst til å fikse meg et enkelt et, sånn at jeg kan bruke det som en hobby hjemme... Har ikke eget rom som jeg kan bruke, så det må være lett å flytte på.. Også er jeg helt grønn på hva jeg trenger! Tips mottas med bukking og nei`ing :D

Forresten kjempelenge siden jeg var aktiv her, men hender jeg er innom å titter på dere, dere er ikke glemt <3

Oop, jeg snubla borti "rapporter tråd" knappen, håper ikke denne ble rapportert. Jeg kjøpte et billig fra eBay, kan nok finne link senere i kveld :) Og stemmer at snickers lurte veldig på det samme, men vet ikke om hun gjorde det. så godt du husker, crazy!

Du kan jo sende min bror en mail og høre? Du finner info i linken i signaturen min :) 
Bare si dui kjenner meg og at jeg sa du kunne sende han en mail, _:)_ 

Trone.. Er du gær`n, det tør jeg vel ikke! haha ;) ;) Jeg er jo totalt amatør, og kommer til å sitte som et dumrian og spørsmålstegn om han svarer meg.. Han er jo knallflink til å ta bilder! :D

Lille snegle og Snickers... Allright, da kjøper jeg det også! Meeen, hvor mye blir detta i norske kroner? Aldri kjøpt en ting på Ebay jeg, og skjønner ikke hvor mye ting koster der eller noe som helst. Men har ei venninne som er en racer der inne, så hun kan sikkert bestille for meg om jeg spør pent :)

snegla, selektiv hukommelse emoticon . Njaei, jeg husker en god del ting, og spesielt når det gjelder brukere som er mer eller mindre aktiv.

Back
Topp