fotoshoot

tretroll

Forumet er livet
VIP
hos pappa-fotografen i går[:D] vil dere se?

Så mange fine bilder...greit når en kan ordene det selv[:D]

takk, takk....er en liten pappa-gutt, ja[:D] dette er bare et lite utvalg da, tok masse fler[:D]

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

ja, heldigvis er både jeg og gubben foto-interessert...skulle sagt det blir billigere sånn, men går litt gryn i utstyr kan man si[:D] men jeg synes barnebilder blir bedre hjemme enn hos en fremmed fotograf, for man kan bruke goooood tid, spise/sove underveis og barna slapper mer av!!!heldig sånn!

kjempe nydelige bilder!! 

Skikkelig fine bilder. han er lik pappaen sin.

skjønn gutt og fine bilder

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

jeg er MISUNNELIGMISUNNELIGMISUNNELIGMISUNNELIGMISUNNELIG på bildene dine![8D] Jeg vil også ha sånne kjempestilige bilder!!!!!! Skal bestille time til fotograf, men så fikk jeg en sånn fin liten ide smiskesmiskesmiske[:)][:)][:)]. Kanskje mannen din kan få fotografpengene og så kan jeg komme til dere i stedet (nå merket jeg at jeg ble iiiiiiille frekk altså, men går jo an å prøve seg hehe...[8D])

Det kan dere godt! Morten er kjempegla i å ta bilder, så viss dere kan en helgedag (for han jobber jo) så skal vi nok få det til[;)] For Nate har som sagt kjempelyst å leke mer med Robin[;)]

ORIGINAL: MiaMamma

kjempe nydelige bilder!! 

sign.. Veldig bra!!

de var kjempe flotte![:D]

jättefina bilder.. kul å kunna göra de själv...

Utrolig fine bilder:)

Vanvittig fine bilder da!! Kjempeflinke er dere[;)] Og for en herlig gutt[;)][;)]
Har også lyst til å klare å ta så fine bilder, men må nok til fotograf her ja, he he!

Tusen takk for masse skryt[;)] Pappan sitter her og gliser for jeg har sagt dere likte bildene[:D][:D] Og dere jeg har på facebook: ligger enda mange fine der, kunne ikke legge inn alle her......

Dere tar så utrolig fine bilder!![;)] Så er det en nydelig gutt å da![:D]

Hmm, lurer på om gubben din må "oppdra" gubben min litt! hehe (les.lære han å ta bilder)  Ja, han kan bare glise, for det var utrolig flotte bilder! (er han fotograf, eller er det hobby?)

Pappa skal kjøpe seg nytt kamera, så da håper jeg vi kan få tatt litt fine bilder også![:D]

ORIGINAL: brummemor

Hmm, lurer på om gubben din må "oppdra" gubben min litt! hehe (les.lære han å ta bilder)  Ja, han kan bare glise, for det var utrolig flotte bilder! (er han fotograf, eller er det hobby?)

Pappa skal kjøpe seg nytt kamera, så da håper jeg vi kan få tatt litt fine bilder også![:D]

Bare hobby. Men en vel-utviklet hobby...vi har begge noen foto-fag fra universitetet, dessuten har han lest seg til masse og prøvd seg fram masse i flere år....(jeg har ikke tolmodighet....kan teorien, men gidder ikke jobbe med saken...så jeg er flink på snapshots[:D]). Og så skal det sies at han har utstyret i orden. Altså fotoutstyret[&:][:D] masse blitzer og studiolys, paraplyer og reflektorer....stua ser ut som et helvete når han holder på...

Å, jøss, så fine bilder!!! Så nydelig en gutt

Tjihi - nå har jeg gått gjennom alle "fotograf" bildene fra han ble født (hadde første photoshoot på 1ukes-dagen[:D]) og har valgt ut 40stk. Bestiller fotobok med sorte ark og ett bilde på hver side, gleder meg!!! Blir skikkelig skrytebok, jah!!![:D][:D] 6mnd gave til lillegutt[:D]

Back
Topp