Fotokonk. uke 48 *Viktig oppdatering*

Bamboo

Gift med forumet
Tema for denne uken er:

"ARKITEKTUR"

Temaet kan ofte tolkes på mange måter, og kreativitet får sin belønning[:)] 

Da det er stor mulighet for fødsel på meg denne uken har cathrine76 vært så snill å ta på
seg oppdraget med å lage til avstemmingen på søndag. Altså, bidrag sendes til henne[:)]

! Regler:

1. Bildet skal være tatt av deg selv, dvs. den som konkurrerer (nick)
  2. Hvis bildet er av mennesker skal de være kjent med at bildet er lagt ut her i forbinnelse med konkurransen.
  3. Det er lov å redigere på bildet du sender inn, men kun Lys, farge, og beskjæring. Sånn som fjerning av ting, og tegning og avansert redigering er ikke lov, f.eks lage hvit bakgrunn bak motivet er IKKE lov. (denne kan være vanskelig å tolke, så lurer du på noe send meg en pm)
  4. Bildet som sendes skal ikke være større enn 600pixler (lengste side)
  5. Den som har valgt tema for ukens konkurranse har ansvar for å lage nytt tema innen 12 timer etter vunnet konkurranse. Og ansvar for å legge ut bidrag den får sendt på PM/mail til avstemming Og har ansvar for å avslutte avstemmingen (skulle det bli vanskelig må en få en vikar i god tid slik at tidene holdes)
  6. Bidragene skal være inne hos Temavelgeren, Søndag kl 20.00. Så lages avslutting så fort som mulig etter det (før midnatt samme dag) og avsluttes Mandag 20.00.
  7. Disse reglene skal være postet i konkurranse tråden hver uke, så alle har tilgang til å lese reglene.

Du trykker på pm knappen under avatarbildet til den du skal sende til, og mest sannsynlig er det meg som skal ta avstemmingen så du kan sende bilde til meg[:)]

Har oppdatert første innlegg[:)]
Foreløpig innsendte bidrag er videresendt til Cathrine76[:)]

[:D]

Back
Topp