Fotoknudsen

Tror det tok ei uke.. men nå går det mot jul, mulig de har lengre tid da? Ikke vet jeg

Vi bestilte på torsdag, det er klart til henting i dag! Kalendere. Julekortene tok bare noen dager :-)

3-4dager. Men som Molly80 seie, kan ta lengre tid nå som jula nermer seg [:)].

Jobber i Fotoknudsen jeg! Bilder skal ta 4-7 dager, julekort og kalendere tror jeg ikke tar så mye lenger tid ennå. Lerret og fotobøker KAN ta 10-14 dager. Julekjøret har ikke starta helt ennå, men når det nærmer seg jul vil nok leveringstiden bli litt lenger da. [:)] (Tilbud på noen lerret, kalendere og julekort, frist for bestilling er visst utsatt til i morgen btw).

Jeg bestilte i fjor og ventet i 3 uker. Det var også førjulstider. Såvidt jeg rakk å sende de.
Kan hende de har forbedret rutinene til i år da[:)]

Jobber i Fotoknudsen jeg! Bilder skal ta 4-7 dager, julekort og kalendere tror jeg ikke tar så mye lenger tid ennå. Lerret og fotobøker KAN ta 10-14 dager. Julekjøret har ikke starta helt ennå, men når det nærmer seg jul vil nok leveringstiden bli litt lenger da. (Tilbud på noen lerret, kalendere og julekort, frist for bestilling er visst utsatt til i morgen btw).

Ok, da skynder jeg å bestille i dag. Har vært opptatt med skole og eksamener og plutselig er det bare 3 uker til vi reiser til LV så må få alt i orden til da[;)]

Greit å komme igang for sikkerhetsskyld da ja. [;)] Lager fotobøker til den store gullmedaljen her selv..

mammaannmari: kjedelig når det tar så lang tid, det skal ikke skje!

Når det nærmer seg jul, så vil det være frister for bestilling for å få varene før jul på hjemmesiden iallfall. Men når ting skal sendes videre, så er det jo greit å ha litt ekstra tid. [:)]

Back
Topp