Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg og mine søsken med til sammen 7 barn har lyst til å lage en felles fotokalender. Vet noen om hvor jeg kan finne en som har mer enn ett bilde per side, så det blir plass til flere bilder?? Blir så lite bilder av hvert barn dersom vi bare kan ha med 12 bilder
Du kan det på nfoto sine, men jeg har akkurat fått kalenderne og er skikkelig misfornøyd. Bildene ble veldig mørke, synes alt trykket er litt skjevt fordelt på siden og det ene arket falt av ringpermen. [&:]
Hvordan gjør man det da?? Lage flere bilder på ett??
Redigeringsprogram.. f.eks: photofiltre (kan lastes ned gratis..) Eller gjøre det på gammelmåten, klippe og lime på et ark, scanne inn og så bruke.. [8D]
Jeg har alltid vært fornøyd med eurofoto, men tror ikke man kan legge inn flere enn et bilde per side der. Du kan evt sjekke for sikkerhets skyld. Anbefaler hvert fall IKKE japan foto. De gjør mye feil (grove feil) og har dårlig service når du ringer og sier fra.
pappa'n min lagde fotokalender nå.. og han brukte ett program som følgte med skriveren hannes.. er en hp skriver.. ett kjempe enkelt program der enn kan ha fire bilder i hver måned... se om du finner tak i det da:)