Fotokalender som gave

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Vi tenker at en del familiemedlemmer skal få fotokalendere i gave - og moren min etterlyste en hvor bildet fra hver måned skulle vært tatt den mnd året før (sånn at man ser at ingen har vokst fra januar og ut).

Ser det er salg på nettet nå, med opptil 50% på prisen - men mannen sier det er dumt å lage kalender uten å vente til minst november for å få med ettårsdagbilde.

Hva tenker dere? Ville dere ventet eller kjøpt nå?

Hmm, godt spørsmål.

Vi lager også fotokalender, men vi pleier å lage den. (les, mannen satt lille julaften og skrev den ut, jeg var en bitte liten grann stressa og ikke enig i bildevalget. Og min reaksjon var sleeeeeeeett ikke preget av at jeg hadde en mistanke om at vannet hadde gått.... Neeeeeida)

Bestille tidlig hadde vært lurt. Lage selv blir det nok, vi har fotoprinter. Men altså, ettårsdagen er dagen etter gavene skal åpnes, så det får vi ikke med uten å evt etterlevere....

Salg på kalendere er oftest ganske tidlig

Takk for råd. Tror vi faktisk satset på at blir noe rabatt utover og har litt is i magen. Må bare være tidlig nok ute til at det kan sendes til de vi ikke feirer jul med, men det klarer vi nok :)

Back
Topp