Fotografering

Morena

Gift med forumet
På lørdag skal vi ivei å ta baby bilder [:D] Gleder meg sååå masse!!
Gøy å få foreviget gutten når han bare er to uker gammel [8D]

Sukk! Mannen hadde glemt at han skal på Sikkerhetskurs på lørdag, så da blir det ikke fotografering før om en måned.. Jeg som hadde gledet meg slik [:(] Men det er så jævli typisk han... Han har ikke hode med seg i det hele tatt! Var til og med han som plukket ut datoen [:'(] Meeen, slik er det vel når han helst vil være vekk hjemmefra og tilfredstille alle andre enn sin egen familie... Blir så eitrende forbanna på sånt, men nøtter jo ikke å snakke fornuft til han! Min mor, jordmor på sykehuset, hans mor, og i dag sikkert jordmor herifra har prøvd å få det innprentet hos han, og han er såå enig når de snakker, og ser skikkelig skyld betynget ut, men så noen timer etter er alt glemt, og det eneste som står i hode på han er seg selv igjen........... [:@]

Sikkert ikke så aktuelt, men det falt meg inn å si; drit i han og ta bilder med bare deg og babyen! Men skjønner jo at det ikke er så særlig fristende da......

Hadde det ikke vært for at det er over en time å kjøre dit, så hadde det fristet å gjøre det selv ja... [:'(]

Hadde jo vært kjempe greit om han hadde kunne byttet, men de skulle vist ikke ha flere kurs på lange tid... [&:]

Han er frivillig mannskap i redningsselskapet, og må ha det der. Og når han først hadde meldt seg på så var det vist møteplikt.. Jeg trodde han skulle på det i April, men så satte dem det til nå istede [:'(] surt...
Men men.. Gutten blir litt større en jeg hadde tenkt meg til da på bildene, men slik får et bare bli...

Han viste at det var nå i helga, har han vist ganske lenge, for han fikk beskjed om at den daton han hadde skrevet seg på ble avlyst pga for lite påmelde og eneste datoen ble 13! Så han måtte jo si ifra om at vi kansje var i fødsel da, siden jeg hadde termin 12...
Så han var jo egentlig klar over at han skulle bort den dagen da han sa at vi kunne fotografere, men ikke så lett når han har dårligere hukommelse enn ei bjørk....

Neste time som vi har mulighet til å komme oss på siden vi er avhengig av at det er på lørdag var 17.April... [&:]
Sukk, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet...

Men har sakt til henne at om hun får ei avbestilling kan hun ta kontakt!

Back
Topp