fotografering?

Huppetitta

Gift med forumet
noen som har vært hos fame fotografene å tatt bilder?? i så fall er du fornøyd?
fulgte med gavekort i foreldre og barn nå,på fotografering der. tenkte kanskje vi skulle prøve. de bildene de har på hjemmesiden sin er jo kjempe fine i hvertfall....[:)]

ringte og betilte jeg da..skal onsdag kl 4.. blir gøy da:) skal ta med alle tre vi da.. ikke bare Tobias..

Eg skal jaffal holde meg langt unna Fame! Tok familiebilder der, og ja de tar fine bilder, men det hjelper lite når bildene er så dyre at en ruinerer seg fullstendig! Vannvittig dårlig service var der og.... når vi endelig fikk det bitte lille stein dyre bildet (tok over dobbelt så lang tid som de hadde sagt), så var det farge bilde og ikkje svart/hvitt som vi hadde bestilt, og når vi så fikk det i svart/hvitt så var der skade på rammen. Mitt tips er: HOLD DERE LANGT UNNA!!!

Liker heller ikke Fame. De tar fine bilder, men er vanvittig dyre.

hmm... angrer jeg meg nå kanskje...[8|]
står på det kortet at vi kan kjøpe bilder utenom, 425 kr tror  jeg det var for et bildet med ramme..
men uansett så får vi i hvertfall gratis bildet vårt da[:D]  og en liten kjøretur til tønsberg.. men skal kombinere det med besøk da,så uansett blir det ikke bortkastet[;)]

fått tilbud fra eidsmo om gratis babybilder, trur nok vi slår t ja.

eg har heldigvis privat fotograf.. er litt deilig det for då kan ein ta so,mange bilde ein vil når det faktisk passa.. også får irn det akkurat slik ein vil;)

Back
Topp