Fotografering

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor ofte er dere til fotograf?

Her var vi på gravidfotografering, samt nyfødt noen dager etterpå.

Vurderer å ta en ny runde nå, siden han har passert året, men samtidig er det jo så dyrt. :o Må fundere litt, minnene er jo verdifulle.

Jeg fikk gavekort av vennegjengen da snuppa ble født, så var på den første da hun var 6 mnd. Tok en runde til da hun var 1 år. Nå når lillebror kommer, så tenker jeg vi tar når han er enten 6 mnd eller 1 år nå også :)

Har ikke vært. Det hadde vært gøy, men jeg tar masse bilder selv. Kan egentlig bare låne en fin bakgrunn og så er vi der :-)

Var på 6 mndfotografering, 1 årsbilde (+søskenbilde når nr to var til)
Var til julekortbilde med vanlige klær, og de ble veldig fine de også. Det var i fjor.
Ellers er det jo bhg bilder hvert år og 1.klasse bilde da.
De blir jo veldig fine de også :D

Har hatt ei jeg vet hvem er til å ta bilder av de to eldste. Ho er hobbyfotograf og veldig flink.

Ønsker og ta familiebilder samtidig som vi skal ta 1 års bilder av lillebror som kommer i november :)

Med andre ord er vi sjeldent hos fotograf :p

Har også ei niese som er veldig flink til å ta bilder og å redigere de :)

Her var vi med jenta når ho va like over 10mnd, og kunne stå sjøl men ikke gå... Tok også bilda av ho med oss foreldra... No når neste kommer så blir d også fotograf rundt 10mnd-1år, altså når lille kan stå, men ikke gå :p Tenke da også å ta familiebilda...

Vi var hos fotograf når mellomste var ca 3 måneder og når yngste var ca 3 måneder for å supplere bildene vi har på veggen.
Ellers er det masse barnehage og skole fotografering.

Gravid. Hadde lyst til nyfødt men var ikke i form til noe så tett etter ks, med eldste var jeg på sylehuset i 10 dager og med yngste i 5 og veldig redusert de første dagene hjemme. Så har vi tatt ved 5 mnd (når mine har begynt å smile skikkelig). Vi hoppet over 1 år og tok ved 2 år på eldste. Gjør nok det med yngste også som nå er 1,5.

Vi var en gang i året frem til hun ble 3, nå blir neste søskenfotografering når mini i magen kommer ut i januar:)

Ikke en eneste gang. Eldste er 5. Syns det koster for mye. Er heller ikke interessert i å ha babybilder utover alle veggene i huset. Skal man ta nye må jo de gamle vike, så da var det bortkasta penger.
Fikk selv en haug med store bilder av mamma forrige året, men det er helt uinteressant å ha så de brant jeg.
Vi tar masse bilder selv med foto, lager fotobok til gutta. Har fullt med småbilder på pianoet. Barnehage bildet henger i tv stua og blir byttet hvert år. Dette holder for OSS:)

Aldri vært med noen av mine. Vurderer å dra med ettåringen, også skal vi ta søskenbilder når mini blir større :)

Var på nyfødtfoto, 5 mnd ( julebilde) og nå når han var 1. Tror neste blir ved juletider igjen :)

Back
Topp