Fotografering!

MissX

Flørter med forumet
Hey!!!

E vinner aldri noe.... men i dag gjor e det! Fikk gratis fotografering med Fame. Jippi![:D]

så utrolig kult!!! ingenting er bedre enn ett skikkelig bra bilde.. det er et minne for livet...

Så artig da. Gratulerer!

så heldig du er!! Når jeg var i Oslo sist var jeg en tur på Ikea, og der hadde Fame stand - så ut som om de tok masse tøffe bilder - ikke sånne standard-bilder bare. Skulle gjerne kjøpt gavekort hos dem til svigerinnene mine til jul, for begge to ble mammaer i september, men det finnes ingen fame her i nærheten[:@]

ORIGINAL: lenemor

så heldig du er!! Når jeg var i Oslo sist var jeg en tur på Ikea, og der hadde Fame stand - så ut som om de tok masse tøffe bilder - ikke sånne standard-bilder bare. Skulle gjerne kjøpt gavekort hos dem til svigerinnene mine til jul, for begge to ble mammaer i september, men det finnes ingen fame her i nærheten[:@]

E tar lang helg i oslo og besøker søstra mi og søstra til typen...... Tantene blir jo glade for¨å få besøk av lisje gutten! ringte nr deres altså Fame, dei 100 første som ringte fikk gratis. sikkert fullt no, men e jo lov å prøve fortsatt[;)]

Back
Topp