Fotografering

Lilletrille

Gift med forumet
Hvor er det best å bestille fotografering? Syntes det var ganske syk priser på Fame[8|]

Vi bestilte på Fame i sommer. Da fikk vi fotgrafering + et bilde gratis. Men til gjengjeld var det syyke priser på biler. Vi bestilte bilde på lerret (40x60), bildealbum (små bilder) og 5 forskjellige bilder utenom (20x25) og betalte 7300kr. Kjempe dyrt, men vanvittig bra kvalitet. Er kjempe fornøyd med lerretbildet!!

tror de fleste fotagrafer rundt omkring i landet er billigere enn fame[;)]

Vi betaler 1290 kr for en serie , trur det er rundt 30-35 bilder [:)] har time 1 nov.
Det er hos helle foto as. Men trur det er en lokal fotograf

Me betalte 2300 kr ca.
Då fekk me 13 bilder i ein album, og brukte 40 min ca på å ta bildene!
E kjempe fornøyde me bildene [:)]
Men han e jo lokale her da.

Vi undersøkte litt før, og Fame har jo gratis fotografering ut oktober, så det koster jo ingenting [8D]
Bildene var ikke så gale i pris heller.. vi betalte 300 pr stk i 20x25.. Da måtte du kjøpe minst 5 stk, og vi skulle ha 10 i julegave, så det passet jo utmekret.. utenom det bestilte vi et stort av Elias som vi skal ha selv og det kostet 500 kr.. syntes ikke det var noe dyrt..[:)]

Reimers skulle ha 5000 bare for fotografering og ETT 20x25 bilde..[:-]

ORIGINAL: Mitchi

Vi bestilte på Fame i sommer. Da fikk vi fotgrafering + et bilde gratis. Men til gjengjeld var det syyke priser på biler. Vi bestilte bilde på lerret (40x60), bildealbum (små bilder) og 5 forskjellige bilder utenom (20x25) og betalte 7300kr. Kjempe dyrt, men vanvittig bra kvalitet. Er kjempe fornøyd med lerretbildet!!

Oi! Vi betale 4700.. da fikk vi 10 bilder på 20x25 (sånn gavepakke) , ett gratisbilde i 14x20 tror jeg det var , og ett i 20x25 utenom..[:)] Men om vi skulle hatt større størrelser og lerret hadde det blitt mye dyrere, så tror det er der de sluker til seg pengene..

gå til en som ikke er så kjent og kjedelig som fame,og betal for å få alt på cd,så kan dere bestille forstørrelser hvor som helst til en billig penge!

ORIGINAL: Krøsamaia

ORIGINAL: Mitchi

Oi! Vi betale 4700.. da fikk vi 10 bilder på 20x25 (sånn gavepakke) , ett gratisbilde i 14x20 tror jeg det var , og ett i 20x25 utenom..[:)] Men om vi skulle hatt større størrelser og lerret hadde det blitt mye dyrere, så tror det er der de sluker til seg pengene..

Bare lerretet kostet rundt 4000 (tror jeg). Men de bildene i 20x25 har vi "tjent" inn, for de kjøpte jo alle besteforeldre, hehe...

Back
Topp