Fotografering av mage

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Har noen tenkt på det?

Kom gjerne med tips om fotografer som er dyktige på dette, i hele landet.

Det kan jo være til nytte for alle og enhver :D

Skal gravid fotografering med Marius j Wallin :) han holder til i Sarpsborg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har masse fotoutstyr selv, så tar mine egne bilder :-) har fjernkontroll til kameraet hvis ikke mannen er til stedet :-)
Har foreløpig bare hatt en shoot, etter ultralyden. Men skal ha en ferieshoot også en på slutten :-):-) veldig morsomt å ha litt fine bilder fra man gikk gravid :-)

Her er et bilde jeg tok etter ultralyden for å legge ut på Facebook :-) jeg var veeeeldig varm og sliten der, men ble veldig fornøyd :-)
ImageUploadedByBV Forum1401297869.967846.jpg

Søster mi e hobbyfotograf, så viss eg e heldig og får fin mage denne gongen, så ska ho få ta bilde :)

Trine Bjervig i Tønsberg er fantastisk flink. Var der sist og vil tilbake nå:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har masse fotoutstyr selv, så tar mine egne bilder :) har fjernkontroll til kameraet hvis ikke mannen er til stedet :)
Har foreløpig bare hatt en shoot, etter ultralyden. Men skal ha en ferieshoot også en på slutten :):) veldig morsomt å ha litt fine bilder fra man gikk gravid :)

Her er et bilde jeg tok etter ultralyden for å legge ut på Facebook :) jeg var veeeeldig varm og sliten der, men ble veldig fornøyd :)
Vis vedlegget 63208

Kjempefint! :) Kva har du brukt som bakgrunn? :)

Kor har du fått tak i slik? :-)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ebay :-) der er det i allefall ikke så dyrt. Tror du bare kan bruke vanlig stoff som du får kjøpt i tekstilforetninger. Sørg bare for at det er helt rett og at du ikke får gjennskinn :-)

Back
Topp