• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Fotografbilder

Mammatiloliver

Forelsket i forumet
For å komme over til noe helt annet...;) Har noen vært hos fotograf med småtrollene? Vi har bestilt tid i november og snuppa er da 8 mnd.. Men jeg er så usikker på hva jeg skal ha på? Hun kan ikke sitte selv ennå...
Tok av storebror da han var ca 4 mnd. Da var han naken og lå på magen på skinnfell og nærbilde med pledd "over hodet"...
Skal også prøve oss på søskenbilder. Da tenker jeg storebror i Dongribukse og hvit langermet trøye (barfot) og snuppa i dongrikjole med hvit body/strømpebukse eller kun dongrikjole...?:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vi var jo hos nyfødtfotograf, men det blir jo noe annet.
Det er godt mulig hun kan sitte da. De lærer helt plutselig:)
På jenter synes jeg det er veldig søtt med en kjole uten ermer. Uten body og strømpebukse. De kan jo ha det varmt og studio:)

Valkene på babyer er så søtt, så det synes jeg man bør få med:)

Last edited:
Har kjøpt denne på Benneton som alternativ til dongrikjole :) ja det kan jo hende hun sitter... Har gått fra å rulle en gang fra mage til rygg til å rulle overalt, snu i sirkel og komme seg bakover på noen dager :)

Vedlegg

• 1414004297411.jpg
    1414004297411.jpg
    31,2 KB · Visninger: 18
Jeg ville nok hatt på en hvit body under dongerikjolen hvis storebror skal ha hvit genser. Det blir nok finest i forhold til matching, så kan hun ha nakne føtter.

Må få bestilt time, har tenkt på det en stund nå.

Tips til antrekk til gutt?

Jeg har bestilt hos en "hobbyfotograf" som har studio. Hun tar 1250 kr + 250 ekstra for søskenbilder og vi får bilder på cd til fri bruk:) fant henne gjennom den lokale kjøp og salg siden på facebook...
Med eldstemann endte vi vel opp på rundt 10.000 for fotografering og kopier/bilder til julegaver og ingen copyright ;)

Jeg har bestilt hos en "hobbyfotograf" som har studio. Hun tar 1250 kr + 250 ekstra for søskenbilder og vi får bilder på cd til fri bruk:) fant henne gjennom den lokale kjøp og salg siden på facebook...
Med eldstemann endte vi vel opp på rundt 10.000 for fotografering og kopier/bilder til julegaver og ingen copyright ;)

Jeg har lurt på å gjøre det jeg også, har jo ingen kopier fra nyfødtfotograferingen fordi det var så dyrt. Ønsker meg gavekort derfra til jul.
Har sett folk søke etter det på face før.
Men akkurat nå lever jeg litt på budsjett, så må drøye litt.

Vi skal ta bilder hos Drømmefabrikken om en uke:) Koster 990kr for selve fotograferingen, og de setter av to timer. Der kan jeg kjøpe ut bildene digitalt, så jeg får rettighetene på de og kan fremkalle hvor jeg vil:)

Så da mangler bare antrekket til mini, er veldig usikker på hva han skal ha på seg!

Vi skal ta bilder hos Drømmefabrikken om en uke:) Koster 990kr for selve fotograferingen, og de setter av to timer. Der kan jeg kjøpe ut bildene digitalt, så jeg får rettighetene på de og kan fremkalle hvor jeg vil:)

Så da mangler bare antrekket til mini, er veldig usikker på hva han skal ha på seg!
Hva koster det å kjøpe de ut digitalt?

Hva koster det å kjøpe de ut digitalt?

Fra 4800kr, alt etter hvor mange bilder du vil ha. Så det er ganske dyrt fortsatt. Men siden vi skal fremkalle en del tror jeg det kommer til å lønne seg:)

Jeg er en sucker for matrosaktige antrekk..

Back
Topp