Fotograf

Citti

Forumet er livet
Har så lyst til å ta Marcus til fotgrafen, men det er så dyrt![&:]
Hvor mye har dere betalt?
Vil gjerne ha bilde av bare han og med meg og han sammen.

Her får man 3 serier;

15 bilder til 1500,-
20 bilder til 1900,- og
25 bilder til 2200,-

Hva? er det ikke mer???
Det var jo ikke dyrt..
Hvor er det? Hvilket "firma"?

ORIGINAL: Tusull

Hysj hysj.. men har vurdert ei som tar "sorte" bilder jeg... [;)]

Hmm... kjenner jo egentlig en som har vært hobbyfotograf lenge..
Hun skulle egentlig ta bilder av magen min, men det ble desverre ikke noe av..
Kanskje jeg kan spørre henne..[8|]

Det er en som driver eget her, velrenomert. Har de ikke noe slikt der du bor da? Vi var på 6 mdrs fotografering og betalte totalt 1000,- og da kosta det ekstra med sort/hvitt. Fikk da en vingfolie med 5 bilder.

Har vært hos to fotografer vi....

Den ene var gratis (tom 6mnd baby tror jeg), mot at vi forpliktet oss til å ta 1-års bildene der.
Den andre kostet 295,- og da fikk vi en forrstørrelse til 14x18 cm inkludert. Men dette var også et tilbud til baby...

Spurte iallefall hvor mye det kostet å ta 1-års bilder som vi har forplitet oss til å ta hos den ene fotografen. Det kostet 1000,-. Kunne velge et tilbud til 1500,- da var det med 8 små bilder i 12x12 i et album. Kommer til å velge det [:)].

Det pleier ikke å være så svindyrt å ta bildene, men dæsken tute det koser skjorta å få det der greiene å ha på veggen.....[8|]

Jeg betalte 1800,- for to bilder i 24x30 cm. Med rammene ble det totalt nesten 3000,-. Synes ikke det er så ille. Da jeg får samme type ramme som jeg har på Sandra sitt bilde.

ORIGINAL: Tusull

Hysj hysj.. men har vurdert ei som tar "sorte" bilder jeg... [;)]

Sorte bilder høres dødkjedelig ut. Hun tar ikke tilfeldigvis røde og lilla også [8D]

..."herregud for et billig poeng, gå og legg deg Jaggumeg" <-- hilsen alle i hele verden

Back
Topp