Fotograf med på fødestuen

Altså, jeg hadde aldri turt å ha slike bilder liggende, i frykt for at noen skulle sett de :p eneste jeg kunne tenke meg var å få filmet fødselen, se filmen alene etterpå og så brenne den ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha, signerer den. Fant bildene mamma hadde fått tatt da hun fødte meg en dag jeg skulle se gjennom familiebildene (for lenge siden!). Ble litt traumatisert.

Ikke noe for meg..

Veldig glad det ikke finnes bilder fra min første fødsel. Fødselen i seg selv var ikke så ille. Tok under 5 timer og alt uten smertelindring. Men jeg trenger ikke se bilder av meg selv full i svette og oppkast. Særlig ikke akkurat da jeg kastet opp så heftig at jeg tisset på meg. Det hadde vært mindre greit å ha på film. Tiden rett etter babyen kom er jo koselig, men det klarer samboer og jordmor fint og knipse.

Men hver sin lyst, personlig liker jeg ikke å bli tatt bilde av så det er ikke noe for meg. Det jeg tror du må sjekke om dere bestemmer dere for det er om sykehuset tillater det. Er ikke sikkert alle gjør det.
Lykke til :-)

Hadde jeg hatt penger som kunne gått til slikt og ikke hvert den som ikke ønsker flere enn nødvendig tilstede, så hadde jeg kanskje tenkt på det. Men har et godt kamera, og jeg trur mannen vil sette pris på å kunne ha noe å gjøre på når vi sitter der.

Hører det er flere og flere som har med fotograf, de er profesjonelle og trur du hadde fått en fin opplevelse med det :) som flere sier, blir det for mye kan du jo alltids be dem gå :)

Back
Topp