Fotograf Drammen

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Noen som har vært og tatt bilder av barna hos fotograf i Drammen. Hvor tok dere bildene, var dere fornøyd og hva betalte dere? Har tenkt å ta bilder av gutten vår når han er 6 mnd gammel, men har ikke peiling på hvor vi skal ta de. Så hadde vært fint om noen vil dele litt erfaringer med meg[:)] 

Fotograf Myrbråten. HElt greie priser da vi valgte mer enn ett bilde.

Sønstrød fotografene! Arild er kjempeflink med barna. Blitt kjempefornøyd med bildene derfra![:)]

Eneste, når dere velger bilde(r), hvis det er et bilde du ikke vil forandre utsnittet på må du si ifra om det! Vi valgte 3 bilder på 6 mnd fortograferinga med forskjellig avstand, de forandra utsnittet på på det som var lengst unna, for å se ungen bedre, men vi ville ha med teppe hu lå på..

ORIGINAL: sillivanilli

Sønstrød fotografene! Arild er kjempeflink med barna. Blitt kjempefornøyd med bildene derfra![:)]

Eneste, når dere velger bilde(r), hvis det er et bilde du ikke vil forandre utsnittet på må du si ifra om det! Vi valgte 3 bilder på 6 mnd fortograferinga med forskjellig avstand, de forandra utsnittet på på det som var lengst unna, for å se ungen bedre, men vi ville ha med teppe hu lå på..

[:)]

har ikke tatt i drammen men hokksund å holden i hokksund er geniale... der er det 2 generasjon som tar bilder... jeg synes de er kjempe dyktige...
de tok brudebilder av foreldrene mine 1 års bilder av meg og søstern + søskenbilder av oss... + av mine 2 unger... bytter ikke med det første jeg hvertfall....

Back
Topp