Fotograf bilder!

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Vi var jo ikke hos fotograf første gangen når jeg gikk med junior, bilder av magen altså [:D] Rett og slett for at jeg tenkte ikke på det i det hele tatt..

Men denne gangen har jeg lyst til det, men så syns jeg jo det er litt urettferdig og ha "flotte" bilder av magen med nr 2 inni og ikke når jeg gikk med Nicholas..

Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde gjort det om jeg hadde vært deg... Kanskje ta noen hvor nicholas er med og, står og lener seg inntil magen din el noe....

Å jo det ville jeg gjort... dessuten har du jo noen fine gravid bilder av deg når du gikk med Nicholas - kan ikke fotografen fikse litt på de slik at de ser proffe ut tro + forstørre de opp?[:)]

ja lucky, det er jo gratis nå, du får sånn ting i gravid-bladet som gir deg gratise bilder på fame[:)]

ORIGINAL: Stine_h

ja lucky, det er jo gratis nå, du får sånn ting i gravid-bladet som gir deg gratise bilder på fame[:)]

åå gjør man det?? så morsomt [:)] Er det det nye bladet som har kommet? da mp jeg kjøpe det!

Looney, ja det var sånn vi hadde tenkt at han er med på di bildene [:)]

MammaOkt, jeg har ingen bilder nesten av hele meg når jeg gikk med junior, bare magen [&o]

Å det var dumt..[&o]
men hva med det bildet der du har en colaboks oppå magen 8der vises ansiktet tror jeg), og der du ligger på gresset?[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

Å det var dumt..[&o]
men hva med det bildet der du har en colaboks oppå magen 8der vises ansiktet tror jeg), og der du ligger på gresset?[:)]

Ja jeg har jo noen slike bilder, hmm..
Tja går jo ann og høre med han, syns bare jeg så helt grusom ut i ansiktet den tiden jeg gikk med junior, var så hoven liksom [:-]

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: MammaOkt

Å det var dumt..[&o]

Ja jeg har jo noen slike bilder, hmm..
Tja går jo ann og høre med han, syns bare jeg så helt grusom ut i ansiktet den tiden jeg gikk med junior, var så hoven liksom [:-]

Jeg synes du var vakker gravid - i ansiktet også[:)]

Så søt du er [:)]
Får se hva jeg gjør, hadde jo vært morsomt med ett bilde der jeg har bilde av da jeg både gikk med junior og nr 2 [:)]

Jeg hadde helt klart gjort det, tenker litt sånn at det er så mye mer man gjør når man skal ha første barnet, så da er det jo litt koselig for barn nummer to at det er noe med kun h*n også [:)][:)]

Back
Topp