fotofremkalling hos Elkjøp..

*Thias*

Elsker forumet
noen som har fremkalt bilder på Elkjøp sine nettsider før? jeg har sendt inn en del bilder via internett, og 14.april fikk jeg ordrebekreftelse.. men jeg har ennå ikke sett noe til bildene. de skal bli levert i butikken her, men ingenting er komt.
er ikke det litt lang tid å bruke?? [&:]

har dere vært fornøyde med fremkallingen hos Elkjøp?

ORIGINAL: nemi.marselia

d gikk fort hos mæ ca ei uka
men like ikkje bildan eller servisen. aldri meir elkjøp

så kjedelig! [&:]
håper bildene mine blir brukbare.. om jeg bare får dem.. [&:][:@]

Oyda.. da har dere vært uheldige.
Har fremkalt fra Elkjøp TO ganger jeg. Første gangen tok det ca en uke, andre gangen bare 4 dager! Er kjempefornøyd! Fine farger,billig fremkalling og kort leveringstid! Bestillte i mange forskjellige størrelser(Forstørret en god del av bildene) og ble kjempefornøyd.. Bildene ble klare og fine selv om de var forstørret.
Jeg har vært kjempefornøyd, og vet mange andre som har vært fornøyde. Dumt at dere ikke har fått opplevd like god service som meg.. hmm...

Jeg har brukt Elkjøp og er fornøyd! Tok en drøy uke før jeg fikk både mail og to telefoner om at bildene var ankommet butikken[:D]

Mener også de kom veldig bra ut i TV2-hjelper deg sin test av bildefremkalling på nett, tror nesten de var best både på pris og kvalitet....

ORIGINAL: *Thias*

ORIGINAL: nemi.marselia

d gikk fort hos mæ ca ei uka
men like ikkje bildan eller servisen. aldri meir elkjøp

så kjedelig! [&:]
håper bildene mine blir brukbare.. om jeg bare får dem.. [&:][:@]

håpe på at dine bi bra

Jeg har fremkalt der to ganger før og holder på å føre over for tredje gang nå. Jeg har vært kjempe fornøyd, bortsett fra prisen har gått opp med 9 øre nå, hihi... Tatt ca en uke å få de.

Back
Topp