fotobok

Lissie

Gift med forumet
noen som har laget det?
hvor har dere bestilt det og hva kostet det for hvor mange bilder?
og ikke minst, ble dere fornøyd med resultatet?

Har ikke laget det, men se på Eurofoto!! De ble best i test for noen uker siden i en test Hjemme pc hadde!!! Bestilte dåpsbilder derifra og ble superfornøyd!!
Har også bestilt solskjermer til bilen, smekke, boxer og dørmatte av redigerte bilder derifra, og de og ble det god kvalitet på!!!

ORIGINAL: FruNette

Japanfoto.no ble best i test på tv2 hjelper deg, og rimligst.

Jeg har bestilt fra DirekteFoto. Dyrt, men ble veldig fornøyd!

De kom dårligst ut i den testen je skrev om over her!!!

selv om eurofoto ble best i test på bildefremkalling, så er de vel ikke nødvendigvis best på fotobok eller?
har ikke sett testen fra hjemmepc, men ser at de har fått best i test på bildefremkalling på nettsiden til hjemmepc...

Stor fotobok...90 eller 92 sider...600kr....japan foto! KJEMPEFORNØYD

MÆTTI BILDER!!!

Elkjøp, ble helt grei [:)]
Prisen var alt etter hva slags " innpakning" ( lerret, hard eller myk) og størrelse/format på boken og hvor mange sider man ønsket (kunne legge til ekstra sider)

skal ikke ha så mange bilder i fotoboka, for det skal være bilder fra et utdrikkingslag som sambo har vært på, skal gis til brudgommen...
ser at japanfoto har bok med 26 sider til ikke så ille pris [:)]

*bump*

Jeg har brukt Elkjøp flere ganger. Veldig enkelt å lage bøkene, resultatet blir bra og prisen er overkommelig. Billigere enn de fleste andre i alle fall:)

Jeg har lagd mange fotobøker og ender alltid tilbake til elkjøp. Klarer liksom ikke bli helt fornøyd med andre.
Elkjøp har enklere løsninger og man slipper så mye knoting.
Prisen er billigere enn hos de fleste andre også.

jeg har brukt ekstrafilm og elkjøp. mest fornøyd med elkjøp på fotobok.

Back
Topp