Fotobok

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
NÅ må jeg ta meg sammen og endelig få laget fotobøker fra de siste 8 årene. Ett for hvert år tenkte jeg.,.I kveld merket jeg derfor bilder fra 2024 som skal med i den boka og er på 900 stk og er bare kommet til september :bag: :hilarious:

Hvilke fotobøker anbefaler dere? Som naturligvis rommer mest mulig til en fornuftig pris :cat:

Sniker, jeg liker https://www.mixbook.com/ de syns jeg er bra på pris, har tilbud hele tiden, mange designmuligheter, du kan legge til ekstra sider (vet ikke om det er noen maxgrense der da), og du kan bestille nye eksemplar senere :happy:

Vi har laget album hvert år de siste 9 årene, har brukt vistaprint.no :) Lønner seg å følge med på nettsiden, får ofte opp rabattkoder, tror aldri jeg har kjøpt til fullpris der noen gang.

Vi har laget album hvert år de siste 9 årene, har brukt vistaprint.no :) Lønner seg å følge med på nettsiden, får ofte opp rabattkoder, tror aldri jeg har kjøpt til fullpris der noen gang.
Så flinke dere er!! <3 Hvor mange bilder får dere plass til i en?

Så flinke dere er!! <3 Hvor mange bilder får dere plass til i en?
Veldig hyggelig å se tilbake på, håper vi klarer å fortsette med det når babyen kommer! Tror vi har alt fra noen 100 bilder til 1000 i de bøkene vi har. Kan legge til/fjerne sider ettersom. Vet at det kan gjøres på Cewe.no også, usikker på hvordan pris forskjellen er nå, men tidligere har det alltid blitt billigere for meg å kjøpe på vistaprint :)

Back
Topp