Fotobok

FrøkenM

Forumet er livet
Er det noen av dere som har lagd fotobok på nett? Og hvem kan dere annbefale sånn i forhold til pris og hva man får?
Jeg vil ha en sånn stor bok.

Aner ikke hva du mener jeg,men det hørtes spennende ut så jeg dytter litt for deg,jeg[;)][:D]

har laget en på photo labo er ok men lager en nå på myphotofun.no ganske kult siden kan velge bakrunner selv og mikse og trikse litt , 50 sider for 398 og da blir den gratis levert, har holt på å lage en bok siden feb , for da trenger jeg ikke gjøre så masse på en gang ...he he håper ikke maskinen min krasjer men har bare 5 sider igjen så skal jeg bestille albumen

må bare si at jeg skal aldrigl age album mer selv forde det er så kjekt med den fotoboka ...lona bruker den som en vanlig bok så jeg skal aldrig lage album mer , har laget to albumer til lona og en til morits men i framtiden skal jeg lage hver sin lik fotobok

ORIGINAL: Lon@

må bare si at jeg skal aldrigl age album mer selv forde det er så kjekt med den fotoboka ...lona bruker den som en vanlig bok så jeg skal aldrig lage album mer , har laget to albumer til lona og en til morits men i framtiden skal jeg lage hver sin lik fotobok

Ja de er så utrolig geniale..Så en hos en veninne og den var sååå sinnsykt fin..satte igang på japan foto jeg...Tok den største og kommer til å bruke laaaang tid...

Back
Topp