Fotobok

krølltoppa

Elsker forumet
Noen som har d? Hvor har dere da bestilt d? Har så lyst t å lage for året 2007, året 2008 osv. Hvor stor bok har dere? Så på fotoknudsen at de største dem har er 30x30. Der skulle man ha minimum 41 bilder og maks 89 bilder.

Hvor mange bilder har dere i boka? Har dere tekst til? Ble mange spm d her gitt, men setter stor pris på om noen har lyst t å svare på noen av dem i hvert fall [:D]

vet ikke, men bestiller bilder og ha bestilt lerret fra fujidirekte og er knallfornøyd!!

har foresten en rabattkode på gratis fotobok som jeg fikk på mail, trenger den ikke selv...

-Prøv vår nye fotobok Briljant, helt gratis uten porto. Fotoboken Briljant er vår mest eksklusive fotobok. Den fremstilles på ekte fotopapir, supertynt og spesialdesignet til dette formålet.

Gjelder: Fotobok Briljant A4 (285 x 195 mm) inkl. 24 sider (295 kr)
Gjelder til: 7. 4. 2011
Samlet verdi: 344 kr
Hvis du velger å bestille flere enn 24 sider, betaler du kun for de ekstra sidene.

Har laget mange fotobøker [:D] Bruker ifolor.no og er veldig fornøyd [:)] Laster ned program på pc, så trenger ikke være koblet til nett når man arbeider med den. De fleste bøkene mine er 96 sider og jeg har i gjennomsnitt sikkert 4 bilder på hver side.. Har også tekst innimellom. Liker 21x21 størrelsen best! De er litt dyre siden jeg har så mange sider, men pleier å vente med å sende de inn til jeg får rabatt (etter ferier som oftest). Fikk nettopp 4 stk i posten og sparte penger på porto også da.

Du kan jo sjekke ut programmet på ifolor.no! [;)]

Da skal j sjekke begge disse to her [:)] Tusen takk for hjelpa begge to.

Ettersom du har lagd masse sånne bøker, ladylovlylocks, så kan d hende at j spør deg flere ganger [:D] Håper d går greit.

ORIGINAL: matvrak

Da skal j sjekke begge disse to her [:)] Tusen takk for hjelpa begge to.

Ettersom du har lagd masse sånne bøker, ladylovlylocks, så kan d hende at j spør deg flere ganger [:D] Håper d går greit.

Selvfølgelig kan du det [;)]

Back
Topp