Fotobok av digiscrapp'en

kiki82

Gift med forumet
Jeg har holdt på å digiscrappe siden Mathias ble født. Etter 1-årsdagen la jeg det jeg hadde laget i en fotobok, og nå har jeg fått boken hjem [:)] Her er noen av sidene i boka: (noen av bildene er litt utydelige, jeg måtte ta bilde uten blits for at det ikke skulle skinne så mye)

Sorry for at alle bildene utenom det siste ble så gigantisk....[&:]

ORIGINAL: citadel

Så mange fine minner du har fått samlet på en plass. Kjempefint[:D] Har du bestilt det og fått dem trykket i en bok en plass på nettet eller?

Hver side har jeg laget i photoshop. Blomster, bakgrunner og lignende har jeg lastet ned på nettet. Hver side har jeg så lagret som jpeg-fil, som jeg så har lastet inn i en fotobok på elkjøp sine nettsider.

En kan lage sånn bok uten å lage det i photoshop først og, men da får en ikke bakgrunner og blomster og slik. Kun bildene og tekst.

[:)]

Det ble jo ei knallfin fotobok da! Så mange fine digier[:)] Men eg visste ikke at du var her fra distriktet før jeg så den babysvømming-scrappen[;)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Det ble jo ei knallfin fotobok da! Så mange fine digier[:)] Men eg visste ikke at du var her fra distriktet før jeg så den babysvømming-scrappen[;)]

Hehe, jo er nok fra Sandnes jeg og [;)]

ORIGINAL: Simen&Snorremamma

Nydelig!!
Hvilken bok har du brukt? Størrelse...

Jeg brukte elkjøp, kvadratisk bok størrelse 21 *21 cm [:)]

ORIGINAL: *mocca*

fy flate så stiligt

kjempe fint da[:)]

Det var sinnsykt lurt! Da får man jo vist fram digiscrappen også, ikke bare hatt den på dataen. Hadde jeg vært digiscrapper, skulle jeg jammen gjort slik jeg også...

Den var kjempefin! Masse fine LO-er[:D]

ORIGINAL: kiki82

Nydelig!!
Hvilken bok har du brukt? Størrelse...

Jeg brukte elkjøp, kvadratisk bok størrelse 21 *21 cm [:)]
Takk[:D] Da har jeg begynt å lage meg en også!! Tusen takk for tipset!!!! Har lurt på lenge hvordan jeg skal få de LO`ene mine til nytte for noe!! hehe!!

Det går jo an å fremkalle dem og, som vanlige bilder, men jeg betalte 40 kr for ett bilde i 20*20 cm, så dette ble litt billigere [:D] (fikk 90 sider for 600 kr)

Tusen takk til alle [:)]

Back
Topp