Fotoblogg: "Drikk mer" bilder

Wooow, for noen sinnsykt kule bilder! Er du fotograf, eller bare hobby?

ORIGINAL: Billebror

FY SØREN SÅ FANTASTISK FLINK FOTOGRAF DU ER!!! NYDELIGE BILDER!!! [:D]

ORIGINAL: Frk.Elefant

Fantastisk kule bilder! [:D]

ORIGINAL: alenemed2troll

stilige bilder [:D]

Drit kule bilder [:D][:D] Må vel ha ganske godt kamera fpr å få det til[:D]

ORIGINAL: Billebror

FY SØREN SÅ FANTASTISK FLINK FOTOGRAF DU ER!!! NYDELIGE BILDER!!! [:D]

Åh for noen fine bilder!! Du er skikkelig flink! Hvilket kamera har du? Er de tatt i studio?

Hvor har du kjøpt glassene på bilde nr 2 og 3? Hvilket merke er det? Har leita lenge etter slike.. ;)

Tusen takk alle sammen :)

Smash: Er ikke fotograf men har det som en veldig STOR lidenskap.

Poppsi: Har et Canon 50 D men du kunne fint fått til dette med vanlig 450 d også. Man må bare ha de riktige instillingene også en blitz.

Litro: Har brukt Canon 50D og en studioblitz. Glassene er fra Bodum og fås kjøpt på Tilbords, Kitchen osv

Wow, jeg digger bildene dine ! Tok noen slike for en par år siden, men de har gått i glemmeboka et eller annet sted [8D]

WOW, så fine! Du er skikkelig flink jo [:D] Har du tatt noen fotokurs eller er du selvlært? Bor en liten fotospire i magen min også skjønner du, hihi.

Råstilig!!
Kanskje jeg får prøve meg på noe lignende når jeg får det nye objektivet mitt[:D] (ikke noe dyre greier altså, men snuppa heiv det gamle i gulvet så det knuste inni[8D] Får se om det funker når en skikkelig amatør skal til verks!)

Nyyydelige bilder! 

Tusen takk alle sammen!!!!! Så mange gode tilbakemeldinger. Så gøy.

Fernet: Jeg skal sjekke ut litt så skal jeg gi deg en pris :)

Skjønningene: Gleder meg til å se resultatet :)

Tiriltutta: Har gått et fotokurs med Bjørn Opshal og et lyssettingskurs i Oslo. Ellers har jeg lært alt ved masse prøving og feiling :)

Hei Fernet.

Sjekket ut hvor stort bildet mitt var og jeg tror ikke det blir så fint i 60x60 desverre :(
Jeg hadde litt trøbbel med kameraet den dagen så jeg har beskjært bildet litt skjønner du. Det er bare 17x25 cm i 240 dpi og da blir 60x60 litt stor og jeg er redd for at det vil bli litt pixlete desverre.

Beklager så mye. Kjempegøy at du synes det er såpass bra at du kunne tenke deg å kjøpe det da :)

Utrolig kult! Likte spesielt godt det med melk og lilla bakgrunn, det ble så fine kontraster og ser ut som fløyel!

Hadde jeg hatt plass til bilder på veggene så hadde jeg kjøpt ett eller flere med deg! [:D]

Så hyggelig Tweak!!! :)

sinnsykt flotte bilder du tar...det var mangen der som jeg kunne tenket meg å ha på veggen

Tusen takk chl :) Dere er jo så søte også vettu :)

Back
Topp