Fotobøker

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvor kan man bestille billige og fine fotobøker?

Noen firmaer som har bedre bøker/priser enn andre?

Vi vurderer å lage fotobok fra ferien i år...

Og jeg kunne tenke meg å lage fotobok fra storebror sine første år, og gjøre det samme for frøkna om noen år.

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Jeg har bestilt et par fotobøker fra Japan foto jeg :) billig var det ikke, men de er jeg veldig fornøyd med og er kjempe fine :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Fotoknudsen sine er fine og god kvalitet. Nå har de dessuten 50% på alle fotobøker tom 22 juli, og da er det ikke så dyrt;)

Fotoknudsen sine er fine og god kvalitet. Nå har de dessuten 50% på alle fotobøker tom 22 juli, og da er det ikke så dyrt;)
Oi, ja da burde jeg få ut fingeren :p
er bare det at vi reiser i morra og kommer ikke hjem før mandag ettermiddag.... Så da rekker jeg sikkert ikke å få gjort noe med det...

Oi, ja da burde jeg få ut fingeren :p
er bare det at vi reiser i morra og kommer ikke hjem før mandag ettermiddag.... Så da rekker jeg sikkert ikke å få gjort noe med det...
Da spørs det ja, tar litt tid. Men går an å lagre de på siden om du lager så bestiller du neste gang de er på tilbud. Ikke mange ukene siden forrige tilbud;)

jeg brukte fotoknutsen sin etter dåpen, husker ikke prisen men det var salg når je gjorde det, tror de har det innimellom

Jeg har brukt Fotoknudsen og ble kjempe fornøyd:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg bruker japan foto, og er super fornøyd! Enkelt å sette seg inn i programmet og man slipper å laste opp alle bildene man skal bruke ;)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Jeg lagde et "Barnets første år" bok gjennom Photobox - http://no.photobox.com
Fikk tilbud gjennom Liberoklubben om gratis softbok på 30 sider.

Problemet er jo at når jeg først satte i gang, så klarte jeg jo (selvsagt :P ) ikke å stoppe på 30 sider, så ble å koste litt lell, men fikk jo uansett rabatten på 30 sider. Sitter å venter på fotoboka nå. Den er vel rett rundt hjørnet. Veldig spent! :)

Jeg lagde et "Barnets første år" bok gjennom Photobox - http://no.photobox.com
Fikk tilbud gjennom Liberoklubben om gratis softbok på 30 sider.

Problemet er jo at når jeg først satte i gang, så klarte jeg jo (selvsagt :P ) ikke å stoppe på 30 sider, så ble å koste litt lell, men fikk jo uansett rabatten på 30 sider. Sitter å venter på fotoboka nå. Den er vel rett rundt hjørnet. Veldig spent! :)
Prøvde lenge å få ordnet den men fikk ikke lastet opp bilder uansett hvordan jeg prøvde så orket ikke stresse mer med det

Jeg bruker Blurb, et program du laster ned på maskinen og er veldig fornøyd med det!

Prøvde lenge å få ordnet den men fikk ikke lastet opp bilder uansett hvordan jeg prøvde så orket ikke stresse mer med det

Jeg også! Sto flere timer å lastet, uten resultat. Såå irriterende.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Så rart :( Syns forsåvidt at det ikke var det enkeleste jeg heller, men når jeg forsto hvordan det funket gikk det sånn tålig greit!
Men herregud å lang tid jeg brukte på å lage den boka. Måtte gjennom flere tusen bilder (jeg kødder faktisk ikke :P ) som vi hadde tatt det siste året. Men resultatet ble veldig bra tror jeg :)

Takk takk.
Da får jeg bare sette meg ned å sjekke ut litt etterhvert. :)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Back
Topp