fotoalbum til de små

bama

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har Babykrøniken som babybok, men jeg lurer på hvordan dere andre gjør det med å lage minnebøker/fotoalbum til de små?

Jeg har lyst å ha babybøker, samt minne- og bildealbum til de. Jeg er ute etter et album der man har hvite sider, slik at man kan både lime inn bilder, men også skrive i dem. Vet noen om rimelige og gode album som har hvite sider? Gjerne med ringperm, slik at man kan sette inn ekstra sider om man ønsker.

I tillegg, hvordan gjør dere det med alle bildene dere tar? Jeg har lyst å ordne bildebøker/fotoalbum til begge jentene mine og et for familien. Slik at de får bildene siden selv når de blir voksne. Samtidig vil jeg jo ha til meg og mannen, så vi har minner fra ungene var små. Men det blir jo et voldsomt prosjekt å ha trippelt opp av alt, både album og bilder :-P Men må jeg så må jeg...Har jo så lyst å gjøre det slik. Hvordan gjør dere det?

Jeg legger alt av brukbare bilder inn på pc..også har jeg laget fotobøker på nettet ;) veldig kjekt så bildene ikke løsner å sånt.. og til babybøkene har jeg printet ut bilder på fotopapir og tapet inn i bøkene :)

Back
Topp