foto knudsen: opplasting av bilder

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
driver å laster opp bilder til foto bok idag.. begynte igår.. men gud hvor lang tid det tar... er jo så sykt tregt.

er det sånn for andre å?

Å hvor mange bilder får man inn i den foto boka? hehe..
Har MASSE bilder jeg vil ha inn i 1 bok.. hehe

Aner ikke med fotoboken, gjør det enda på gamle måten.. Men jo det går veldig treigt. Bruker å sette det på og gjøre noe annet i noen timer [:)]

På fotoknudsen tar det J****** lang tid ja.. Må bare smøte seg med tålmodighet [8D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

På fotoknudsen tar det J****** lang tid ja.. Må bare smøte seg med tålmodighet [8D]

Sign

tog ca 2 tima når eg lasta inn 250bilde... hehe....gal treigt!!!

i fotoboka hadde eg 95-100 bilde... du kan ha ganske mange... er etter 90 bilder det begynner å koste litt mer per side... så eg måtte vell betala 20kr elle noge for dei 5-10bildene eg hadde ekstra:P

Foto boka mi kommer på nesten 500kr. Å da er det halv pris:0

Var maks 208 bilder..

ja mi og sko jo egentle kosta 200 trudde eg...........:P
men så kom jo dessen ekstra bildene + litt sånn andre ting at di sko senda na hjem t mg så då blei d jo 350kr elle k d va:P

Flere timer??? Jeg fikk faktisk mine bilder igår fra fotoknutsen. Jeg lastet de opp og bestillte en av de første dagene i uken. Lastet vel opp rundt 200stykker, tror det var rett over.. Men det tok bare ca 5 min. Men jeg var forberedt på laaaang tid. Jeg har faktisk ikke bestilt derfra på år og dag nettopp pga at det går så tregt. Men siden det var så billigt nå så prøvde jeg. Og det gikk utrolig kjappt. Da var jeg jammen meg heldig[;)] For jeg haaaater å vente[:D][8D]

Back
Topp