Fotmassasje

Hjerteknøtt

Forelsket i forumet
Skulle bare google gode fotmassasjemetoder da føttene mine er så vonde for tiden (pga vektøkning og dårlige sko), men så finner jeg masse greier på at man skal være forsiktig med det når man er gravid fordi det kan trigge fødsel (!?). Noen som vet noe om det, eller eventuelt har noen gode og trygge tips mot vonde føtter? :)

Det har aldri jeg hørt før. Vis føttene mine er vonde så har mannen titt og ofte massert mine og det ser ikke ut som det vill skje noen fødsel her med det første :-)

En skal være forsiktig med hodebunnsmassasje (hos frisøren) vet jeg verfall, men det er litt pga måten en ligger med hode oppi vasken så kan det gjøre en gravid person uvell og den gravide kan også svime av pga dette.

Dette er jo noe du evt kan ta opp med jordmor? :-)

Jeg ELSKER fotmassasje!:rolleyes: Og har fått det av mannen hele svangerskapet:D Ikke merket noe ubehag ved det, tvert i mot:)

Så lenge det er en "vanlig" fotmassasje/annen type massasje uten triggerpunktbehandling, skal det gå helt fint! Nålebehandling bør man ogå styre unna. Ved triggerpunktbehandling og nålebehandling kan man påvirke nervesystemet slik at fødselen settes i gang.

Så, kjør på med fotmassasje og kanskje fotbad? Det synes jeg er godt for tiden :)

Eg gikk for å få fotmassasje sist svangerskap, og fikk gavekort på dette til bursdagen. Gleder meg :) har ikkje hørt noe om at det kan trigge fødsel..

Har fått dette omtrent annenhver dag av samboer, og ikke trigget noe :) tror nok det er helt trygt!

Back
Topp