Fotjener man barn??

syns denne linken også var int. eg..men alt blei plutselig vinklet over til adopsjon..

er det andre som meiner at det er ei meining med at så mangen sliter med å få barn? og kva er meininga då meiner dere?

JEG TROR NATUREN OG KROPPEN GJØR JOBBEN SIN HVIS MAN IKKE BLIR GARVID KANSJE MAN IKKE FÅR BARN MED SIN NÅVÆRENDE PARTNER AV EN GRUNN?? KANSJE MAN HAR GENER SOM IKKE ER BRA OG REFORMERE ? MEN UANSETT INGEN SOM FORTJEREN OG IKKE FÅ BARN JEG BARE TROR NATUREN BESTEMMER SEG PÅ FORHÅND AT VI TAR PRØVERØR ER JO GREIT DET MEN HADDE NATUREN BESTEMT SÅ HADDE MANGE FORBLITT BARNLØSE UTEN AT DET VILLE BLITT NOEN AVHANDLING PÅ HVORFOR DET BLIR SLIK!!

SORRY MEN TAB HENGER SEG OPP!!

jeg sporer kanskje litt av her nå...men kom til å tenke på en ting...Hva med de som sliter med å få barn, og som kanskje gjorde noe dumt i ungdomstiden ikke skulle få adoptere...Er det da meningen at de ikke skal få barn?? Hva om det er det største ønske til disse, hva har de gjort for å få det slik??

Vil bare si at jeg er enig med louis og godhjerta, at "fortjene" er et dumt ord å bruke!! Som godhjerta så bra forklarer; hvorfor ikke si "unne" og "ønske"?? syns det passer bedre [:D]

For å si noe om meg selv da; jeg ØNSKER meg innderlig et barn, og har gledet meg til den dagen jeg kan juble over å få bli mamma, om det er naturlig, prøverør eller adopsjon!! Ville blitt like takknemlig uansett!! Men jeg er livredd for at jeg aldri skal få oppleve det.....Det ville knust meg ganske mye [:(]

Back
Topp