Fotballtur til manchester, Tips og råd

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Jeg tenker på overraske mannen med fotballtur til Manchester i 40 års gave som han har ønsket seg. Men i disse pakkene man kan kjøpe er det ikke flyavganger hjem på søndager. Og kampene er stort sett på lørdager. Det betyr at hvis man skal holde det til 2 netter på hotell må jeg enten bestille flybillett på lørdag, altså kampdag, sånn at han lander på ettermiddagen i Manchester... og så hjem på mandag.

Eller så må jeg bestille fly og hotell fra fredag-mandag... For å sikre at han faktisk rekker kamp. Men plutselig da blir det 3 netter på hotell og litt dyrere enn tenkt.

Andre som har bestilt slike reiser og har tips?

Neida, jeg må ikke :) Men ser at det er ingen reiser mellom Manchester og Gardermoen på søndager uansett. Har sjekka med flere flyselskaper. Men ser nå at jeg kanskje bare skal velge en annen dato. Er jo mange søndagskamper å velge imellom også, og da var det litt lettere.

Men lønner seg kanskje å bestille selv, og ikke pakkereise..?

Har du sjekka om det går fly fra Liverpool? Det er ikke langt unna, om mannen er villig til å dra innom Liverpool, så klart… :angelic: Går også an å ta tog eller buss til London og fly derfra, men det blir jo en litt lenger reise, da.

Har du sjekket united.no? Hvis man melder seg inn i supporterklubben så selger de pakker med kampbillett, hotell, omvisning og buss og da kan man kjøpe fly separat, mulig det er billigere :)

Tusen takk for tips og råd! Var jammen ikke lett å få alt til å klaffe hvis jeg ikke bedtiller pakke.. Og veldig rart at Norwegian ikke har NOEN flyvninger til London/Manchester i hele høst..?

Tusen takk for tips og råd! Var jammen ikke lett å få alt til å klaffe hvis jeg ikke bedtiller pakke.. Og veldig rart at Norwegian ikke har NOEN flyvninger til London/Manchester i hele høst..?
Får opp masse avganger til London når jeg søker på nettsida til Norwegian? Og noen til Manchester, men ikke hver dag.

Glemte forresten å si i forrige post at jeg så at Ryanair flyr fra Manchester til Torp/Sandefjord med direkteavganger fredag og søndag, om det kan være aktuelt. :)

Får opp masse avganger til London når jeg søker på nettsida til Norwegian? Og noen til Manchester, men ikke hver dag.

Glemte forresten å si i forrige post at jeg så at Ryanair flyr fra Manchester til Torp/Sandefjord med direkteavganger fredag og søndag, om det kan være aktuelt. :)
Men i all verden.... måtte være feil på siden når jeg var inne å sjekka da. Men tusen hjertelig takk for tips! Da ble jo planlegginga brått mye enklere.

Back
Topp