Fotballtrening i dag! :)

gullkua

Forelsket i forumet
Jeg grudde meg skikkelig til å på trening i dag, ettersom formen er så som så om dagen.. Men fy søren så gøy det var!! Og mye mer frisk og opplagt etterpå!!! :D Gleder meg til neste trening allerede nå!! :D

så bra formen holdt da :) 
Jeg kunne ikke tenkt meg å løpe, tror alt hadde kommet opp...

Det var det jeg var redd skulle skje! Men kanskje greit å prøve å holde seg i form, sitte rolig å kjenne på at kvalmen er der er ikke gøy i allefall.. hehe..

Så gøy! Hvor i landet hører du hjemme gullkua og hva heter laget?

hehe.. Har ikke noe navn på laget.. spiller for moro skyld en liten gjeng en gang i uka.. ;) Spiller du også fotball?? Utrolig moro, men kjenner at ballfølelsen er IKKE tilstedet som den var før.. Egentlig litt flaut.. :S hehe

Så kjekt da :) denne gangen hadde jeg ikkje klart å spillt noe fotball (såå kvalm). Men gjorde det i begynnelsen av det tredje svangerskapet.. Kjempegreier:) Kos dej så lenge du kan :) 

JEg har spilt fotball i mange år før, prøvde også å starte opp et tullelag for noen år siden-men var så mange ustabile jenter med, så noen ganger var vi 4 stk andre ganger 12 stk.. Er jo så moro da!!:-)

Raskatte skrev:
JEg har spilt fotball i mange år før, prøvde også å starte opp et tullelag for noen år siden-men var så mange ustabile jenter med, så noen ganger var vi 4 stk andre ganger 12 stk.. Er jo så moro da!!:-)

Er akkurat sånn her også!! stort sett er vi rundt 4.. spiller 2 mot 2 på mindre bane mot vegger.. Blir mye springing, da! Men gøy det også!! :) Var hele 8 stk i går, så da ble det 4 mot 4!! :)

Back
Topp