Fotballfruen.

Synes det er helt unødvendig å dele bilde av seg selv i undertøy fire dager etter fødsel - samme hvordan du ser ut. Jeg mener at kropp ikke skal være i fokus under og etter graviditet, så lenge man er frisk.

Slike bilder bidrar ikke til noe; annet enn oppmerksomhet og skryt til fotballfrue samt berettiget kritikk.

Og nei, tynne, pene, hvite kvinner har all rett til å være stolt. Det er ikke synd i dem noe sted. De er jo nærmest idealet.

Du har nok ett poeng der ja, selv om jeg synes at alle har rett dersom de ønsker å vise seg frem.

Ho har rett til å dele, men syns mer synd på henne som er så ute etter oppmerksomhet og anerkjennelse. Ho lever av klikk på bloggen, men burde heller ha mer fokus på babyen enn å legge ut bilde av seg selv i undertøyet. Men det er min mening.
Kropper kommer i ulike former både før og etter fødsel.

Alle har rett til å være stolt at kroppen sin, men jeg skjønner ikke hvor behovet for å dele sånne bilder kommer fra.

Synes hun kan gjøre akkurat som hun vil. Bryr meg tvert... :p

Men ja, det er nok litt med til å skape for mye press blant unge "usikre" jenter, når man ser alt for mange "kjendiser" med disse "perfekte" kroppene...

Alt for mye kroppsfokus. 4 dager etter fødsel hadde jeg ikke oppmerksomheten på det i det hele tatt.

Er mange som blir usikre av det, så svaret er egentlig både ja og nei.

Men folk gjør som de vil lell.

Jeg syns det er flott at ho er fornøyd og ser sånn ut. Jeg gjør ikke det. Jeg er fortsatt dvask og føler meg ekkel etter 9 mnd. Synes vi skal heie på de som lever sunt og har gode verdier, i stedet for å fokusere på hvordan kroppen ser ut. Ofte kommer jo en slank og fast kropp som resultatet av godt kosthold og bevegelse.

Hvis jeg hadde sett slik ut hadde jeg slengt ut bilde hver dag :p jeg hadde gjort det på en annen måte, skrevet "fy flate så digg å se slik ut få dager etter fødsel nr to :D"

Er det mulig? Lillebror gråter og gråter, omsider fått roet han slik vi kan fortsette kjøreturen så hyler han i det vi setter han i bilstolen. Ammet han men han men han finner ikke roen til å amme lenge om gangen. Sovner, prøver å koble han på puppen, han vil ikke der og da. Tror livet mitt bordet vært i sofaen med lillebror til puppen fremover men med en storebror som skal til bhg og også krever sitt så er det ikke alltid mulig:-/.

Blæh! Tenker at hun er enormt oppmerksomhetsyk. Men for all del, hun ser virkelig flott ut og kan være stolt!

Blæh! Tenker at hun er enormt oppmerksomhetsyk. Men for all del, hun ser virkelig flott ut og kan være stolt!

Blir vel kanskje slik når man lever av å dele livet sitt :)

syns hun skal få dele jeg. Sånn så IKKE min kropp ut 4 dager etter fødsel.. i dag, 6 uker etter, ser den fortsatt ikke sånn ut.. ( men det vil den gjerne aldri gjøre heller;) )

uansett. hennes kropp ser sånn ut, det respekterer jeg:) og hadde min kropp sett sånn ut hadde nok jeg vært fornøyd og stolt av det også! :)

Back
Topp