Fotballfrue er gravid igjen

Ja, da har hun helt sikkert bestemt å være anonym. Utrolig kjedelig å komme inn på forumet og lese mye dritt om seg selv da :(

Skjønner det ikke er lett å lese, men alikevel, hun ble "tatt" i å fake gravidmage bilder for å se tynnere ut under graviditeten, da fortjener du alt annet en skryt etter min mening, tenk så Mange som leser bloggen hennes, og som satt med klump i magen og følte seg dårlige av egen kropp pga henne. Hun har valgt å fremstille seg selv som et sundt forbilde. Der motsa hun seg selv grovt.

Ja, det kan ikke være noe morsomt eller hyggelig! Men dere på september forumet har jo ikke bare en blogger som skal ha barn samtidig, det er jo hele tre toppbloggere som skal ha barn rundt da! Haha!
Det er sant :) Lov å håpe da :p Mener mammaen til Michelle også skulle ha i September?
September er sannelig en populær måned :p Kanskje vi treffer bloggerne på barselavdelingen? :p

Skjønner det ikke er lett å lese, men alikevel, hun ble "tatt" i å fake gravidmage bilder for å se tynnere ut under graviditeten, da fortjener du alt annet en skryt etter min mening, tenk så Mange som leser bloggen hennes, og som satt med klump i magen og følte seg dårlige av egen kropp pga henne. Hun har valgt å fremstille seg selv som et sundt forbilde. Der motsa hun seg selv grovt.
Er ikke bare gravidmagen hun retusjerer for å si det sånn, men skal ikke gå inn på det temaet nå;) Trist er det i hvert fall at hun føler hun må gjøre seg så tynn som mulig. Skjønner ikke hva som får hun til å tro at det er pent..

Hvor ble hun tatt for å fake gravidbilder?...

Ja, da har hun helt sikkert bestemt å være anonym. Utrolig kjedelig å komme inn på forumet og lese mye dritt om seg selv da :(
Helt enig! Baksnakking i offentlig forum er ikke greit. Det bør vi her inne holde oss for gode til! Har man ikke noe pent å si om personen, kan man holde det for en selv! :)

Camilla (villa paprika) skal også ha i september:)
Aner ikke hvem det er :p Men gøy at alle skal føde i september. Får håpe de ikke tar plassen min på sykehuset hehehe :p

Så koselig for ho. :) skjønner ikke hvordan en graviditet kan bli vridd til noe negativt. Ja, hun er kanskje flink med Photoshop, men da er det hennes problem. Er overvektig selv, men kunne aldri gitt noen andre skylden for at jeg hadde følt meg "fæl". Er jo mer synd på alle som føler de må fikse på bildene eller kroppen istede for å slå seg til ro med at dette er kroppen min og sånn ser jeg ut..

Kjære folk kan vi ikke være glad på deres vegner og ikke kritisere henne og andre? Ja hun er tynn kanskje for tynn men hun jobber/ trener/ fokuserer på mat på et høyere nivå enn iallefall meg selv...

Hvor ble hun tatt for å fake gravidbilder?...

Nøyaktig hva som skjedde er jeg usikker på men det ble ihverfall avslørt at både gravidbilder og lile etter fødselen bildene var meget retusjerte for å få henne til å virke tynnere, var store oppslag i aviser osv, hun beklaget seg og "tilsto" senere på bloggen og skyldte på kroppspress osv...

Føler alle bloggere er gravid nå

Kjære folk kan vi ikke være glad på deres vegner og ikke kritisere henne og andre? Ja hun er tynn kanskje for tynn men hun jobber/ trener/ fokuserer på mat på et høyere nivå enn iallefall meg selv...
Hun er ikke for tynn, hun er passe/normal, men retusjerer seg sykelig tynn.

Kjekt da :-) Graviditeter og babyer er jo koselig..
Hun virker da søt syntes jeg..

Back
Topp