Fotball

**spire_nr2**

Glad i forumet
Fotball på TV burde være forbudt[:@][:@][:@] Er så pjuuuuk lei nå at nå må jeg bare øse ut litt frustrasjon altså, Champions league, premier league, tippeligaen, den kampen er viktig, denne er viktigere bla bla bla bla bla[:'(] Jeg har fotball skikkelig oppi halsen nå, tusen andre ting som kunne vært gjort her istedetfor å se på 22 idioter sloss om en ball. Synes at jeg alltid har vært tolerant når det kommer til fotballen, men akkurat nå er det en million andre ting som burde prioriteres. Vi er midt imellom to hus og snart kommer det en liten baby og jeg er så stresset at det tar knekken på meg snart[&o]

Puh, det var dagens hormonelle utblåsning[8D]

ORIGINAL: **spire_nr2**

Fotball på TV burde være forbudt[:@][:@][:@] Er så pjuuuuk lei nå at nå må jeg bare øse ut litt frustrasjon altså, Champions league, premier league, tippeligaen, den kampen er viktig, denne er viktigere bla bla bla bla bla[:'(] Jeg har fotball skikkelig oppi halsen nå, tusen andre ting som kunne vært gjort her istedetfor å se på 22 idioter sloss om en ball. Synes at jeg alltid har vært tolerant når det kommer til fotballen, men akkurat nå er det en million andre ting som burde prioriteres. Vi er midt imellom to hus og snart kommer det en liten baby og jeg er så stresset at det tar knekken på meg snart[&o]

Puh, det var dagens hormonelle utblåsning[8D]

Det verste er ikke at de løper som idioter etter ballen, men at når de faktisk får tak i den så bare sparker de den bort igjen[&:] Hehe, skjønner deg godt. Heldigvis er ikke sambo fotballfreak, sjekker bare stillinga innimellom[8D]

ikkje spesielt glad i det eg heller. godt jeg har laptop. har forberedt meg litt til en foreldresamtale, så holder jeg på med en månedsplan, og så har vi heldigvis både facebook og babyverden...[8D]
men gubben se united, og så får han se fkh. men heldigvis har vi opptaker på kabeltv-en vår, så i dag tar jeg opp paradise....[:-]

Skjønner godt dere jenter som ikke er intressert i fotball i det hele tatt. Selv er jeg veldig intressert og har alltid vært (oppvokst m 3 gutter og mye fotball).

Jeg var den eneste jenta på ballerina timene som hadde fotballshorts og fotball strømper - skal se det bildet jenter [:)][:)]

Noe jeg ikke liker, er Playstation 3 og alle de merkelige spillene [8D] Her kan samboer kun spille hvis jeg sover, ikke er hjemme eller pyssler med noe annet [:)]

Ikke noe fotballfan jeg heller.
Er en av de mest populære sportene i verden, så desverre vises det på Mange kanaler.... ofte....

Helt enig med deg fysio79, jeg er faktisk skikkelig lei nå og det er første gangen på 6,5 år at jeg er så forbanna på fotballen som akkurat nå[>:]
Så heldig du er carinasverden, her holder det ikke bare å sjekke stillinga nei....
Hæppi28: Laptop er redningen her og, prøvde å se dagens episode av luksusfellen på web TV men den bare klikker så nå er jeg egentlig enda litt surere.... Her må han se alt, laget hans spilte(og røyk ut) i går så da øynet jeg jo et lite håp om å slippe mer CL . Men neida, all fotball er viktig fotball eller no sånt...

Du har min fulle sympati. Fotball galne mannfolk kan være ganske tragiske. Heldigvis er ikke min fotball intressert (men han har sine laster for det om altså)

Jeg tror nok du må trumfe igjennom egen tv[:)][8D]

Stakkars deg! hadde blitt sinna selv...men er så heldig å ha en som på over 6 år bare har sett 2 landskamper[:D]

ORIGINAL: fysio79

Enig med deg!!! Allllllt for mye fotball! Greit at de sender noe, men det finnes da en grense syns jeg da. De har jo så mange ekstra kanaler i feks tv2, kunne sendt mer der, er sikker på at de som er fotballgale uansett hadde betalt noe ekstra i mnd for å se fotballkampene der.... Er selv veldig glad i sport på tv, men når 4-5mnd nå KUN er fotball (nesten hvertfall), da blir jeg lei..

sign!!!

uff enig!
heldigvis har jeg en samboer som irriterer seg enda mer enn meg, han får en slags kløe hver gang det vises på tv'en og sporten er aldri på her i huset.

Du glemte europaligaen, den spanske ligaen, den italienske ligaen, samt et par ligaer til....... [&:] (skjønner ikke hvorfor de sender alle de kampene......)
Og bare vent til VM begynner. Da blir det fotball 24/7 i 4 uker!

Min mann er også helt avhengig av fotball, og vil se det meste av alle kamper. Heldigvis har vi to tv'er, så jeg mister ikke noe av det jeg følger med på. Og så har han blitt flinkere. Da vi ble sammen måtte han se alle kampene, så alle helgene var fastlåst, samt to-tre kvelder i uka. Helt håpløst, det nytta ikke å gjøre noen ting (enn at jeg faktisk likevel ble hos han!!). Men i dag kan vi faktisk gjøre noe sammen da, bortsett fra når Liverpool og RBK spiller, de kampene er hellige [;)]

Jeg liker heller ikke fotball, og heldigvis liker ikke mannen min det heller. Så her får jeg nesten alltid se på hva jeg vil! [;)]

Her i huset er det jeg som ser fotball og annen sport, men bare når han ikke er her for i det han kommer inn døren så er det bare å bytte kanal. Han liker ikke noe form for sport og håper derfor at ungen vår ikke starter med noe sport. Men han følte curlinggutta i ol[:)]

Godt å kunne hente litt sympati her[:)]
Vi har to TV'er men er ikke helt ferdige med gutterommet i kjelleren, når ting er klart der nede blir han henvist til kjelleren for å se fotball[8D] Må si jeg misunner dere som ikke har fotballgale menn[;)]

ORIGINAL: KarinMaria

Skjønner godt dere jenter som ikke er intressert i fotball i det hele tatt. Selv er jeg veldig intressert og har alltid vært (oppvokst m 3 gutter og mye fotball).

Jeg var den eneste jenta på ballerina timene som hadde fotballshorts og fotball strømper - skal se det bildet jenter [:)][:)]

Noe jeg ikke liker, er Playstation 3 og alle de merkelige spillene [8D] Her kan samboer kun spille hvis jeg sover, ikke er hjemme eller pyssler med noe annet [:)]

Nesten som jeg skulle skrevet det selv=p Funnet ut at riene mine godt kan starte litt før eller under fotballkamp, siden desom oftest varer noen timer... Konsentrerer meg så sykt når jeg ser på kamp, så selvom det ikke ville vært like lett å konsentrere på kampen fremfor riene lever jeg i håpet om at det kanskje ville hjulpet meg litt=p Her er det der i mot samboer som ikke er spesielt interessert og synes det er synd hver gang jeg setter på fotball[:D]

ORIGINAL: LMK!

ORIGINAL: KarinMaria

Nesten som jeg skulle skrevet det selv=p Funnet ut at riene mine godt kan starte litt før eller under fotballkamp, siden desom oftest varer noen timer... Konsentrerer meg så sykt når jeg ser på kamp, så selvom det ikke ville vært like lett å konsentrere på kampen fremfor riene lever jeg i håpet om at det kanskje ville hjulpet meg litt=p Her er det der i mot samboer som ikke er spesielt interessert og synes det er synd hver gang jeg setter på fotball[:D]

Vi er heldigvis like engasjert begge to. Ser ikke på alt, men følger med på de store kampene og de lagene vi holder på i Tippeligan. Vi holder ikke på det samme laget, så det er litt gøy [:)][:)]

Trodde nesten jeg skulle føde sist kamp i Tippeligan!! Var sååååå engasjert og litt sinna - hehe [:)]

Er det noe annet jeg følger med på tv når det er kamp, så tar jeg det opp og ser på det senere [:)]

Hos oss er det eg som ser på fotball, har sjøl spillt i 12 år og savner det veldig[8D]
Det er han som ikke vil se på fotball, det hender at eg får se brann kampene på tv, men då skal han få koseøl, hehe!! Han ser så si bare på discoveryså vi har laget en liten deal der! litt fotball, litt discovery[;)] hehe

Hos oss også er det jeg som bryr meg om fotball og sport..
Men alt med måte.. Jeg er veldig glad i skisport, så det ser jeg så mye jeg kan, og da MÅ Discovery vike [:'(] (JA det er MYE Discovery her i hus også). Når det gjelder fotball så er det som regel bare Man united kampene jeg ser, men jeg griner ikke på nesa om jeg ikke får sett en kamp.. det er jo det vi har VGLive for [;)]

Back
Topp