Fotball-VM

BIBBI3

Forumet er livet
ER møkk lei... nå skal jeg gå å legge meg og STREIKE!!![>:]
Sambo sitter som limt og ser kamp etter kamp etter kamp... Og dette skal vare i to uker til......???????????[:'(]

He he... Skjønner hva du mener:) Blir mye å surfe på nettet for min del ja, gidder ikke se på alt jeg heller. Han tilbydde seg i går å se film med meg da, men får litt dårlig samvittighet, vet jo at han liker det så godt... Også er det jo bare 4 uker hvert 4 år.

ORIGINAL: Irene30

Sambo sitter som limt og ser kamp etter kamp etter kamp... Og dette skal vare i to uker til......???????????[:'(]

lider samme skjebne...
blæh! [:'(] fotball er greit det, men i mindre porsjoner- og med lag jeg har et forhold til! Men VM blir for mye av det gode... og ikke bare det- snart ere f### meg tour de france og wimbledon tennis!!!
som hevn burde jeg kjøpt inn alle episodene av sex&singelliv og sett det på tvn hele tia!

Min samboer hater sport.[:D] 
Jeg ser litt innimellom, hvis vi er på besøk hos svigers...[:D]

jeg føler med dere jenter som har en type som bare sitter klistra foran tv sjermen nå i disse dager... jeg er ikke sports interesert i det hele tatt, å det er heldigvis ikke sambo heller, så det går greit for min del....

ORIGINAL: Miluna

lider samme skjebne...
blæh! [:'(] fotball er greit det, men i mindre porsjoner- og med lag jeg har et forhold til! Men VM blir for mye av det gode... og ikke bare det- snart ere f### meg tour de france og wimbledon tennis!!!
som hevn burde jeg kjøpt inn alle episodene av sex&singelliv og sett det på tvn hele tia!

Akkurat... pay-back-time!!!

ORIGINAL: Flori

Heldigvis interesserer mannen min seg ikke for sport [;)]

ikke min heller[:)]

Jeg irriterer meg grønn over fotball-VM! Det blir diskusjoner hver kveld om hva vi skal se på pga VM...

Er så enig!!!! Sambo sitter klistret, mens jeg må passe på Tuva alene[:@] Hater fotball jeg!!!!

Fotball e og blir DARRY rett og slett!
Kansje jeg hadde sett på om vi var med...

syns bare det er for mye oppstyr rundt alt med fotball,
å folk blir jo spinna gærne!

ORIGINAL: ~Kathrine~

Fotball e og blir DARRY rett og slett!
Kansje jeg hadde sett på om vi var med...

syns bare det er for mye oppstyr rundt alt med fotball,
å folk blir jo spinna gærne!

Enig.. er bare å se på nyhetene.
Alt for mye makt og penger i fotbsallen, så det er ikke moro lengre.

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: Stardust

ORIGINAL: Flori

Heldigvis interesserer mannen min seg ikke for sport [;)]

ikke min heller[:)]

samme her [:)] heldige vi [:)]
'

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. sukk...

Back
Topp