Fotball og øl

Da hadde han nok vært avholdsmann for fotball følger han ikke med på. Men om han hadde tatt seg en øl til en fotballkamp eller til en film eller hvilke som helst annet program hadde ikke brydd meg.

Jeg bestemmer ikke over mannen min. Han kan ta seg en øl når han vil.
Hvis en snur det rundt, så hadde ikke jeg blitt blid om mannen min hadde bestemt hva jeg skulle få lov til eller ikke.

Min samboer har ikkje sett en fotballkamp på 15 år, og drikker ca 2 øl i året.

Så om han hadde åpnet en øl på ein torsdag for å se fotballkamp, hadde eg tatt ein bekymra prat med han. :p

Min mening er at så lenge det ikke blir flere øl/annen alkohol hver eneste dag, så kommer det vel på det samme om det er en tirsdag eller lørdag man koser seg med øl til en fotballkamp. Greit hvis man har barn fra før om man ikke begynner å drikke i 13-tiden da ;)
Har heldigvis ikke denne problemstillinga, mannen tar seg et par rusbrus annenhver måned sånn ca :p Og jeg er helt avholds uansett om jeg er gravid eller ikke :)

Her drikker mannen øl like gjerne på en torsdag som en helgedag:)

Hørte ei som snakket på bordet ved siden av (jeg ventet på noen, og ble oppmerksom på samtalen) meg. De snakket om mannfolka og øl og fotball.

Det var greit at mannen koste seg med øl til fotballen nå som det var EM og kampene var midt i uka. Men ikke ellers.

Så er det mer "greit" at mannfolka drikker øl på torsdag siden det er fotball vs torsdag og det er 'allsang på grensen' ?
Her drikker mannen øl i uka støtt og stadig etter mini er i seng. Kan ikke se på dat som et problem. Ikke blit han full og ikke problemer med å stå opp neste dag av den grunn

Back
Topp